יום ראשון, 5 בינואר 2020

סטודיו Davka

את סטודיו Davka הכרתי דרך האינסטגרם,
ראיתי את התכשיטים המקסימים של גילי 
והתחלטי לעקוב אחריה.
ואז במפגש למעצבות אצל אורית שרמן,
זכיתי לפגוש אותה פנים אל פנים.

גילי ונדב בסטודיו בחיפה 




 
כמובן שגם במציאות נשבתי בקסמה,
ומיד ביקשתי מגילי להביא אלי לסטודיו מספר 
כלים שאוכל להציג ללקוחות שלי.
וגילי לשמחתי הסכימה (:

הנרי החתיך (: 

כבר הרבה זמן שאני מתכננת לכתוב על 
גילי ובן זוגה,נדב, אני אוהבת יצירה משותפת,
ובדף האינסטגרם שלהם פגשתי הרבה יופי, יצירה ואהבה
בניהם ולכלבם הנרי, שאותו אימצו לפני כשנתיים.
כל הדברים ביחד משכו אותי לעקוב אחרי העשיה של הסטודיו.

צילום שני הלוי 


גילי ונדב שניהם בוגרי המחלקה לעיצוב קרמי וזכוכית בבצלאל,
הם הכירו שגילי היתה בשנה השניה ללימודיה
ונדב היה בשנה הראשונה שלו ומאז הם ביחד.
אחרי הלימודים הם גרו שנה בתל אביב מאחר ונדב
זכה במלגת סטודיו ראשון בבית בנימיני.


צילום סטודיו דווקא

צבע טרי צילום שני הלוי 

לאחר מכן החליטו לפתוח את הסטודיו שלהם בחיפה.
הם רצו חלל מספיק גדול לעבודות שלהם ביחד
וגם כל אחד ליצירה שלו לחוד.
לגילי יש עסק נוסף של תכשיטי אופנה ,
המשלבים פורצלן , טקסטיל ועוד.



צילום שני הלוי

צילום שני הלוי 

צילום שני הלוי 



צילום  דור שרון

צילום דור שרון

את הקולקציה הראשונה המשותפת שלהם
השיקו בצבע טרי בשנת 2017 ומאז הם מלמדים
ועובדים בסטודיו על פרויקטים ספציפים.
הם עובדים עם לקוחות כמו טולמנס,
מסעדת רמה בנטף ועוד
בנוסף הם עובדים בשיתופי פעולה עם מעצבים גרפים,
מאפיות ועוד.


תצוגה בטולמנס דוט 

כיום הסטודיו עוסק בעיצוב ואומנות וקצת על התפר,
הסטודיו מייצר בתבניות וגם באובניים לעבודות יחודיות
פיסול ובניה ביחד.
כל היצירות הן מתחום העיצוב הקרמי.
גילי ונדב בימים אלו עובדים על קו של עבודות מדויקות
עם טביעת אצבע יחודית להם.

תצוגה בטולמס דוט 

אני אישית מאוד אוהבת את הקו שלהם,
שמחה שיש לי את האפשרות בעזרת הבלוג
לחשוף אתכם ליוצרים ישראלים מוכשרים,
מוזמנים להיכנס לדף האינסטגרם שלהם.
אני תמיד שמחה לקרוא ממכם
שלכם מיכל 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה