יום חמישי, 16 באפריל 2020

את ימי הבית והשקט התחלתי כמה חודשים
לפני שהקורונה היתה כאן.
עברתי ועדין בתהליך של משבר אישי,
שממנו את מקוה שאצא מחוזקת יותר.

בבית בשקט שלנו,
היא רק נראת עצובה (: זה הפרצוף שלה,
היא מאוד נהנת שכולנו איתה.



עד היום ממשברים צמחתי ולמדתי 
הרבה על עצמי והאנשים החשובים בחיי.
אז מה עושים בימים כאלו?


נהנת מהקפה בבוקר,
גם אם לפעמיים בארבע וחצי,
כי התעוררתי מוקדם.
מחבקת את הכלבה.

לא הבנתי... זה נוח ?? 

משחקת פלימוביל ולגו עם הילד.
זורקת לו כדורים בטרמפולינה.
חושבת על השירות און ליין,
שכבר עשיתי לו פילוט לפני מספר 
חודשים ועכשיו הזמן המתאים 
לספר עליו.

משחקים בפלימוביל, העולם בבית 

לאט לאט בדרך החדשה,
עם הרבה מחשבות ועשיה לביתי.
ארגון מחדש של הבית הפרטי שלנו.
בנגיעות סטיילינג שמבטיחה לשתף.
בנתיים נעזרת בבנות שלי (בנות 15 ו- 13)

ציור שציירה ביתי אופק ללקוחות,
הכלבה של הלקוחות וציור שלה.


אחת בציור ואומנות השניה בסטיילינג
ועכשיו משלבת אותה בשיווק,
בנינו יש להן זמן עכשיו ובדור שלי
בגיל הזה כבר עבדתי ועזרתי בבית.
אני מאמינה שזה מבורך.

ארוחת בוקר מפנקת שהכינה לי ביתי


פה בסירטון למעלה
הצצה לשגרת בוקר שלי
מהעיינים של גוני ביתי.
ואיך שיגרת הבוקר שלכן ?

מאחלת רק בריאות והנאה מהרגעים הקטנים.
שלכן מיכל 

2 תגובות:

  1. מיכל, חברה יקרה! איך שמחתי לראות פוסט חדש שלך! כ"כ מתגעגעת אליך ואל הבית הקסום שלך בעיגול. הבנות שלך מדהימות אחת אחת. אין גבול ליצירתיות ולכישרון.
    חיבוק ענק

    השבמחק
  2. תודה יקרה גם אני מתגעגעת ❤️

    השבמחק