יום שישי, 3 בנובמבר 2017

אולם התצוגה כלי אור - מסיבת עיתונאים ובלוגריות

לפני מספר שבועות הוזמנתי למסיבת עיתונאים ובלוגריות.
אני מאוד אוהבת להכיר מקומות חדשים ולפגוש קולגות למקצוע.
תאורה הינה מרכיב מאוד חשוב בעיצוב ולכן החלטתי לנסוע
ולראות את המקום המעוצב של חברת "כלי אור"
המקום ממוקם ברמת השרון, עם חניה נוחה ממול
שזה יתרון גדול מבחינתי.

אולם התצוגה כלי אור
מעצב עמית ישראל
צילום שירן כרמל.




מאוד התרשמתי מאולם התצוגה שעיצב המעצב עמית ישראל.
במקום מוצגות קולקציות ייחודיות של מותגי תאורה ואבזור משלים
מספרד, סקנדינביה, איטליה וצרפת.
החברה בחרה לייבא בלעדית מותגים אירופאים המייצגים תפיסה
עיצובית שונה וחדשנית, במטרה להתאים לקשת של סגנונות ומסגרות
תקציב, תוך התמקדות בשילוב שבין פונקציונליות לאמירה עיצובית.

אולם התצוגה כלי אור
מעצב עמית ישראל
צילום שירן כרמל.
אחד הדברים שאני הכי אוהבת בלהיות עצמאית זאת הזכות
לשלב כמה אהבות ביחד, בזכות הכתיבה אני נחשפת למקומות חדשים
וקולגות נוספות לעיצוב והכתיבה.
מאוד שמחתי לפגוש נשים שאני מכירה ואוהבת,
לראות את העיצובים היפים ולהנות מארוחת בוקר מפנקת.

תאורה שמשלבת עציץ, ממש אהבתי.
שילוב עבודה וחברות.

תמיד משמח לפגוש קולגות
למקצוע, בתמונה עם אורנה מזור.

אני מאוד אוהבת מקומות שניתן לרכוש בהם פריטי סטיילינג מגוונים,
היתרון בכלי אור זה השילוב של פריטים נוספים מעבר לתאורה.
העין שלי "תפסה" את גוף התאורה פה בתמונה
שמשתלב עם מתלים ושרפרף בצבעוניות מתאימה ונעימה.
הפריטים בתצוגה יפים ומגוונים, ממליצה בחום לבוא ולראות.

תאורה, שרפרף ומתלים
שמשתלבים ביחד.

אני משתפת אתכם בהצצה קטנה אל אולם התצוגה,
של החברה ולהשראה נוספת כנסו לדף הפייסבוק ולאתר.
ואת שאר המוצרים תראו במו עייניכם (:


אולם התצוגה כלי אור
צילום שירן כרמל

אשמח לשמוע מה אהבתם,
האם בביתכם שילבתם תאורה מעניינת?
מוזמנים לשתף אותי,
שלכם מיכל 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה