יום שני, 5 במרץ 2018

חדרים מעוצבים ומאורגנים לקראת פסח ולכל השנה

לפני מספר חודשים שיתפתי אתכם בפוסט
על חדרי ילדים ואהבה שלי לעיצוב עוד שהייתי ילדה,
על כך אתם מוזמנים לקרוא כאן.
כשסיימתי לכתוב את הפוסט הבטחתי לעצמי,
שאראה לכם את השינויים שהחדרים של ילדי
עוברים עם ההתפתחות והגדילה שלהם.

החדר של אופק
שולחן עבודה שהוא גם מקום לציור ויצירה.
הפלטה שנבחרה לשולחנה היא פלטת פורמיקה
שניתנת בקלות לניקוי.
סטיילינג מיכל אגם אליסון
צילום ענת חרמוני.



פסח בפתח ואני יודעת שהרבה אנשים מארגנים
ומסדרים את הבית לפני החג,
אני אישית מנסה כל השנה לסדר ולארגן אזורים
ולא שכל העומס יפול עלי בחודש אחד.
אני מאוד אוהבת סדר ונקיון וזה מאוד עוזר לי
בארגון ובחיי היום יום שגם ככה עמוסים.



השנה הכנסתי אתכם  לחדרים של ילדי,
הפעם שדרגתי בעזרת פריטים של Kita Kids
ועל כך כתבתי בפוסט הזה לפני תחילת הלימודים.
והפעם החלטתי להראות לכם את השינויים,
ולתת קצת טיפים והשראה לשדרוג וסידור חדרי ילדים ומתבגרים
לקראת חג הנקיונות והסדר.



אחד הדברים שאני אוהבת לעשות זה לשדרג
רהיטים בעזרת צביעה מחודשת.
לדוגמא בחדר של אופק היתה ארונית בצבע ורוד,
כמובן שבגיל צעיר ילדות אוהבות גוונים מסויימים,
אך עם ההתבגרות נמאס להן...
צבעתי בתכלת והעברתי לחדר של בני מירן.
גם כל המיטות בחדרי הילדים נצבעו על ידי לפני
מספר שנים, בגוונים נטרליים, שמתאימים לכל שינוי בעתיד.

החדר של אופק לפני מספר שנים,
מדפים בורוד שכבר לא אהבה,
עברו למירן וגם המיטת מעבר.
עיצוב פנים וסטיילינג מיכל אגם אליסון
צילום ענת חרמוני.

ואז מגיעה הצעה נוספת ממני אליכם לחדרי ילדים מתבגרים...
אביזרים משלימים כגון כריות, וילונות, שטיחים וכו'
אני ממליצה להשקיע סכומים לא גבוהים,
שלא תצטערו שלנער נמאס מהם.
לעומת זאת בארון קיר כדאי להשקיע,
 במידה והקו הוא קו נקי ובגוונים נטרליים
 מפני שהוא ישמש אתכם לשנים רבות.


החדר של מירן, גם הוא כבר עבר שינוי מאז שצולם,
במקום השידת החתלה הכנסנו שולחן כתיבה,
אך עדין המדפים בצבע תכלת נשארו,
עיצוב פנים וסטיילינג מיכל אגם אליסון
צילום ענת חרמוני.

בחדר של גוני ביתי בת ה-11 שידרגנו ספה/ מיטה שקיבלנו במתנה,
הבד של המיטה היה בצבע חום ולא התאים לחדר של נערה מתבגרת,
לכן החלפנו לה את הריפוד לגוון פסטלי והוספנו כריות נוי.
כדי ליצור סדר וארגון בשולחנות של הילדים אני ממליצה להניח
כלי לעטים ועפרונות ופתרון לפתקים ובנוסף במסגרת השינויים
הוספנו לוח השראה מברזל שחור של Kita Kids.

שידרוג מיטה שהיתה עם ריפוד חום
ורופדה בגוונים פסטלים שמתאימים לחדר של 
נערה מתבגרת.
בחדר של גוני מעל המיטה תלוי ציור שאופק צירה.
סטיילינג מיכל אגם אליסון
צילום ענת חרמוני. 
מנורות קריאה על שולחן העבודה מוסיפה תאורה נוחה
וגם הרבה אווירה, התאורה כאן שייכת לרונית מינסטר מוגל
ועשויה מפורצלן שהאור חודר ברכות ומאוד נעים לקריאה.
צמחיה ופרחים יפים ונעימים גם בחדרים של בני נוער.


סטיילינג מיכל אגם אליסון
צילום ענת חרמוני.

אחד הדברים שאני משתמשת בו רבות בעיצוב חדרי
ילדים ונוער הם קופסאות אחסון.
אם תסתכלו מעל הארון של גוני, שהוא נמוך יחסית
יש קופסאות שמשמשות אותנו לתחפושות פורים
ומוצרים שאנחנו לא משתמשים בהם כל השנה וזה
פתרון נוח עבורינו.
הכי נוח ושימושי זה ארון גבוה עד התיקרה אבל אצלנו
הילדים עושים שינוים בחדרים, כמעט כל שנה ולכן קנינו
ארון באיקאה ובהמשך נבנה ארון בנישה עד התיקרה.



החדר של גוני
ארון ומעליו קופסאות אחסון
למוצרים שלא בשימוש יום יומי.

תמיד אני מרגישה שיש עומס בפריטים ומנסה להעביר לגנים
ולבתי הספר למשחק ויצירה, זה נותן לי הרגשה טובה.

מאוד מעניין אותי לקרוא איך אתם מארגנים את החדרים
של הילדים שלכם?

מקוה שקיבלתם השראה ומחכה לקרוא על השינוים
והארגונים שעשיתם לקראת האביב.
שלכם מיכל


11 תגובות:

  1. פוסט נהדר. כיף לראות את גלגולם של רהיטים מילד לילד, את הסיפור שעומד מאחוריהם, ובכלל - כיף לראות חדר ילדים שנראה מצד אחד נקי מבחינה עיצובית ומצד שני לא מאבד את שיוכו לעולם הילדים, עם האושר והעושר הצבעוני ותחושת המשחק.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה לך אושרה, מבטיחה לך שבייום יום יותר מבולגן ומשחקים יותר (: ושמחה שאהבת, אני מאוד אוהבת להשתמש בחפצים קיימים עם סיפור

      מחק
  2. החדרים יפייפיים ואין ספק שהתנעת אותי לפעולה להתחיל לרענן לפחות 2 חדרים. ❣

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף לקרוא טלי, מחכה לתמונות של לפני ואחרי ...

      מחק
  3. החדרים מקסימים.מוכר מאד התהליך של שינוי ורענון החדרים בהתאם לגיל. זה מזכיר לי שבתור נערה הזזתי רהיטים והחלפתי מיקומים לפחות פעם בחודש ��

    השבמחק
    תשובות
    1. אני שמחה שהחזרתי אותך לילדות יפית, וילדים כנראה אוהבים שינויים, יש גם מבוגרים כאלו (: כנראה נשאר בי משהו ילדותי

      מחק
  4. מאד אוהבת את האפשרות של השינויים וגם שאפשר להעביר חפצים בין הילדים ורק לצבוע מחדש והרהיט מותאם.זה רעיון מצויין. החדרים מאד יפים ואני בטוחה שהשינויים ימשכו. אני זיכרת שכילדה אהבתי מאד כל שנה לשנות קצת. אצלנו הם גם משנים אבל רק תמונות ורק ניצן. תומר לא מתעניין בכלל בחדר שלו. הוסיף פוף שיהיה לחברין היכן לשבת וזהו. תודה על הטיפים השווים.

    השבמחק
    תשובות
    1. צודקים לגמרי על השינוי ושינוי פרקטי כמו הוספת מקום ישיבה נראה לי הכי חשוב (: שמחה שאהבת את עניין השיפוץ רהיטים

      מחק
  5. את יודעת מה ממש אהבתי בפוסט הזה? את זה שהכנסת גם את התמונות של הילדים בחדרים שלהם. זה הופך את זה לכל כך חי ואמיתי.

    השבמחק
  6. אני אוהבת בתים שעוברים סיפורים. בתים שגדלים עם הילדים שלנו ואיתנו. משתנים, משנים, עוברים פאזה... זה בעיני כל היופי בבית. היכולת שלנו ליצור בו תנועה ושינוי ולאפשר לעין וללב שלנו כל פעם מחדש להרגיש בו קצת אחרת.
    להרגיש אותו קצת אחרת. וגם אותנו.
    אוהבת את הנקיון והצבעוניות בחדרים של הילדים, משהו מאוד חם ונעים. משהו מרגיע. יש הכל אבל אין עומס, יש בדיוק מה שצריך , אנרגייה טובה.
    הילדים שלך יפים ומקסימים ולראות אותם גדלים ומשתנים זה בעיני הדבר הכי יפה בחדר :)
    חג שמח מיכלי יקרה, חג של המון שלווה ונקיון בלב... (את יודעת שהלב זה הבית הכי חשוב שיש לנו)

    השבמחק
    תשובות
    1. תמרי אהובה איזה כיף שחזרת אלינו עם האהבה והחוכמה שלך
      כל כך כיף לקרוא ולראות איך שאת רואה את הדברים והחדרים
      והלב בהחלט הוא הבית שלנו חג שמח יקרה

      מחק