יום שבת, 21 באוקטובר 2017

תכנון ועיצוב פנים למשרד עורכי דין המאירי - רדיאן

לפני מספר חודשים סיימתי לתכנן ולעצב את משרד עורכי הדין
המאירי - רדיאן, זה היה אחד הפרויקטים הזריזים שלי וזה היה נהדר.
אני מודה שאני אוהבת לראות תוצאות מהר (: מי לא?
הגעתי לפגישת יעוץ שהתארכה ליותר מזה והפכה לליווי פרויקט.
שמחתי מאוד שהגעתי בשלב שכל המבנה היה ללא חלוקת קירות פנימיים,
למעט השירותים ומעטפת חיצונית של המבנה.
בנוסף קיבלתי "ירושה" הנמכות תקרה שהלקוחות לא רצו לגעת בהם,
אז זרמתי...

חדר הישיבות
כל הצילומים בפוסט של הצלמת ענבל כבירי.
עיצוב פנים וסטיילינג מיכל אגם אליסון. 



חדר הישיבות ופתח אור לחדר נוסף.
כל הצילומים בפוסט של הצלמת ענבל כבירי.
עיצוב פנים וסטיילינג מיכל אגם אליסון.

החלטתי למקם את דלפק הקבלה ממש מול דלת הכניסה הראשית,
אשר מקומה הוגדר מראש ולצידה חדר הישיבות.
התכנון שלי היה להשאיר את חלל הישיבות פתוח עם דלתות זכוכית
על מנת לאפשר לאור טבעי לחדור פנימה ואפשרות לראות את החלל כשנכנסים.
החלטנו להוסיף ווילונות כדי ליצור אינטימיות בחלל בעת הצורך.
בעקבות הנמכת התקרה העגולה החלטתי למקם שולחן ישיבות עגול ונוח
שיוצר קשר בין התקרה לרצפה מתחת להנמכה.

כניסה ודלפק קבלה.
כל הצילומים בפוסט של הצלמת ענבל כבירי.
עיצוב פנים וסטיילינג מיכל אגם אליסון.

סטיילינג גליפס, גאלה ועוד
עיצוב פנים וסטיילינג מיכל אגם אליסון. 



בנוסף לחדר הישיבות וחלל הכניסה היה צורך בשלושה חדרים נוספים -
חדר אחד מרווח יותר עם אפשרות לקבלת קהל, אחסון רב עם שולחן
עבודה גדול.

חדר ראשי,
צילום על הקיר, מרינה פורמן לוי

חדר שני עם אפשרות לקבלת קהל אבל כמות האחסון פחותה.
חדר שלישי והקטן ביותר, שבו לא היה צורך באפשרות לקבלת קהל
אך כן היה צורך במקום לאחסון רב.
עם כל הנתונים הללו התחלתי בחלוקת החלל.

מסדרון וחדר אמצעי,
צילומים על הקירות מרינה פורמן לוי

חדר אמצעי עם פתח אור,
הצילום על הקיר מרינה פורמן לוי

נישות במסדרון,
הצילומים במשרד של הצלמת מרינה פורמן לוי
מאוד אהבתי את הצילומים שלה שמחברים את המקום לעמק.



משום שהחדר האמצעי היה ללא חלון,היה חשוב לי לאפשר
כניסה של אור בין חדר זה לחדר הישיבות.
הוספתי חלון אור בין פינת הישיבות לחדר האמצעי.
בנוסף בחרתי להשתמש בגוונים בהירים כדי לתת תחושה של חלל מרווח.

חדר ללא קבלת קהל עם אחסון רב 


צילומים על הקירות של מרינה פורמן לוי.


הכי כיף היה לעבוד עם הלקוחות כי הם זרמו,
והסכימו לשלב פירטי סטיילינג ורצו לתת תחושה ביתית ונעימה.
אני מאוד שמחה עם התוצאה.
לאחר שהפרויקט הסתיים הלקוחות עשו חנוכת משרד.
זה היה ערב מאוד מרגש עבורם ועבורי,
אפשר לראות זאת פה בתמונה...

התמונה של ‏שחר המאירי עורכי דין‏.
עורכי דין המאירי רדיאן ואני

לאחר שהלקוחות עברו למשרד החדש ורגע לפני
שענבל כבירי טסה לברצלונה, על כך כתבתי בפוסט הזה,
נפגשנו לצלם את המשרד ומאוד נהניתי להיות בו.
הרבה פעמים לפני צילומים יש צורך לסדר ולארגן
אבל פה הרוב היה ונשאר כמו ביום יום,
זה הכיף שלי.




אשמח לקרוא מה אהבתם, מה הייתם רוצים לשדרג אצלכם?
מוזמנים לצלצל אלי או לכתוב לי ונפגש ליעוץ במשרדכם,
שלכם מיכל.

כל הצילומים בכתבה של הצלמת ענבל כבירי.
עיצוב פנים וסטיילינג מיכל אגם אליסון.

4 תגובות:

  1. אחד ממשרדי עורכי הדין הנעימים שראיתי. וראיתי לא מעט, בהיותי עורכת דין לשעבר...
    נהניתי מאוד לצלם עוד פרויקט מוצלח ומשובח שלך.

    השבמחק
    תשובות
    1. מרגש לקרוא במיוחד ממך שאת מכירה את שני הכיוונים, שמחה לצלם איתך

      מחק
  2. אני חושבת שהם מאושרים להגיע לעבודה כי המקום נותן תחושה חמה וביתית. משרדים מקסימים!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה משמח לקרוא והכי כיף זה לקוחות שנהנים מהמקום שיצרתי להם

      מחק