יום שישי, 23 במרץ 2018

התרגשות לקראת ראיון אישי בטלוויזיה

השבוע היה שבוע מרגש במיוחד,
לפני כמה חודשים יצרה איתי קשר רעות הראל לגבי תוכנית חדשה
בערוץ 12, כמובן שהתלבטתי ולקח לי זמן להחליט,
אך בעזרת רעות וזהבה מ- SETI החלטתי שאני
הולכת על זה.

עם רעות הראל שכל כך
מפרגנת ותומכת. 



טלויזיה זאת מדיה חדשה עבורי, אומנם הצטלמתי לפני כמה
שנים לפרויקט התנדבותי שיזמה מירי בלבול,
שמאוד התרגשתי לקחת חלק בו עם חברתי שירי פלג.
אך עדין זה שונה הכתבה הקודמת היתה בקארון שעיצבנו,
וכאן מדובר מראיון אישי של כחמש דקות.

איפור לפני שידור
עם המאפרת  עדי מרמור. 


אני מודה שמאוד התרגשתי, חשוב היה לי להעביר את
המסר שלי ואת דרך העיצוב שאני מתחברת אליה וגם
לפרגן לאנשים שמלווים אותי כבר הרבה שנים.
כמובן שאי אפשר לדבר על הכל בחמש דקות אבל
אני מקווה שהמסר עבר, את הלינק אפרסם בהמשך
שהתכנית תעלה לאוויר.

לקראת העליה לשידור עם
שירלי גליק. 

בנתים אני רוצה להודות לזהבה מ - SETI שעליה
ועל החנות המיוחדת והיפה שלה כתבתי כבר בעבר ואתם מוזמנים לקרוא
כאן למי שפספס.

ובנוסף כתבתי גם לא מזמן על האדריכל ערן בינדרמן בפוסט כאן
וגם בכתבה בטלוויזיה מופיע פרויקט שלו שעיצב ותכנן וזה תענוג
לראות עיצוב במיטבו.

אדריכלות ועיצוב פנים אדר'
ערן בינדרמן.
סטיילינג מיכל אגם אליסון.
צילום עודד סמדר.

כמובן שיש עוד תמונות בראיון אבל אשאיר אתכם מסוקרנים (:
מבחינתי טלויזיה זאת הגשמת יעד שרציתי להשיג,
מה אתם מאחלים לעצמכם? ספרו לי על יעד שרציתם והשגתם.
תודה לכם על הפירגון הרב ומאחלת חג שמח
מיכל. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה