יום שישי, 2 בספטמבר 2016

מאה ימים לעצמי - לצאת מאזור הנוחות 5

האמת שכשהתחלתי את מאה ימים לעצמי לצאת מאזור הנוחות לא כל כך ידעתי לאיזה כיוון אקח את האתגר.
לאט לאט אני רואה שהשינויים הם בכל תחום ובעיקר לעשות קצת אחרת.
אז את החופשת הקיץ שלנו השנה עשינו אחרת מבשנים קודמות ...

בדרך למרכז

בשנים קודמות כל יום עשינו טיולים באזור הבית.
השנה בעקבות פוסט של יונית שטרן שכתבה על הבית שלה נדלקתי עליו וכתבתי לה תגובה,
שאשמח לאחליף בתים (:
מה שאהבתי בפוסט של יונית זה את האהבה שלה לדירות חדשות גם אם הן שכורות, התחברתי לפוסט כי גם
אנחנו עד שעברנו לגור בבית שלנו, גרנו ביחד בן זוגי ואני בוינה, בנגקוק, פריז, רמת גן, נשר,
תמרת, נהלל ובכמה מהמקומות החלפנו שתי דירות, כך שזזנו הרבה ובכל מקום סידרתי ואירגנתי שיהיה לנו
כיף ונעים.

כמה חודשים אחרי שכתבתי את התגובה, יונית לקחה את היוזמה לידים והזכירה לי את הרעיון בתחילת הקיץ.
כך שהחלטנו שמחליפים בתים ליומיים באוגוסט (שלושה ימים).

הילדים מאוד התרגשו ויום לפני התחילו לנקות את הבית שלנו בתקוה שיונית ומשפחתה יתלהבו ויעברו לגור בצפון (:
כמה שבועות לפני חיכו והתרגשו וסקרן אותם לדעת איך תהייה הדירה ... והאמת הם לא התאכזבו,
הבית של יונית ומשפחתה מאוד מעוצב ונראה שונה מאוד ממה שרואים בבתים באזור מבחוץ
לעומת השקט והצבעוניות מבפנים...

התחלנו את הטיול שלנו בבית קפה בגבעתיים עם סבתא ציפי.
הורדנו את הדברים בדירה של יונית ומשפחתה, היתה התרגשות והתלהבות גדולה.
אחר כך המשכנו לים עם אחי ומשפחתו והיה כיף לחזור מאוחר הביתה (הבית החדש שלנו (: )
אחי הזמין את מירן לישון אצלם וכך שהיה גם בוקר רגוע בלי פני שישנה אצל סבתא.

ים לפני שקיעה, כמה יופי

ישנו יומיים וטילנו בתל אביב ומאוד נהננו, שסיפרתי לחברה היא אמרה לי ... אוו את ממש זורמת ...
עד שהיא אמרה לא חשבתי על כך בצורה הזו ואחרי שהחברה אמרה הבנתי שיצאתי מאזור הנוחות שלי.
כי אני פדנטית ולתת את הבית שלי זה לא דבר ברור מאילו אבל משהו באינטואציה הרגיש לי נכון עם יונית.

גם פה לא טעיתי והם השאירו לנו בית מאורגן ומסודר ואפילו עוגה (: היה כיף לחזור לבית שלנו והיה כיף
בחופש.
לקחתי את ההמלצה של יונית ונסענו לשרונה והיה ממש תחושה של חו"ל ... טוב ככה זה שאתה חיי בקיבוץ .

מירן היה אצל אחי ואנחנו עשינו סיור בשרונה עם סבתא ופני

חו"ל זה כאן (:

לשמחתי גם יונית ומשפחתה לקחו את הטיפים שלנו ונסעו לבית לחם הגלילית ולקרקס החקלאי ביוגב.
למי שרוצה לבקר בעמק יזרעאל יש כאן הרבה מקומות יפים, מוזאון ההתישבות ביפעת, מסעדות טובות
וגם חנויות עיצוב לדוגמא - "שינא".
ההמלצה שלי היא לחשוב קצת אחרת ולהבין שלא כל טיול חייב להיות רחוק או בחו"ל, אפשר להנות ביחד
גם כאן קרוב בארץ.
שתיהיה שנת לימודים מוצלחת וחזרה לשיגרה רגועה ופוריה.