יום שישי, 12 באוגוסט 2016

שנה של עיצוב חיים פנים - טיפים לעיצוב הבית - חדרים חדרים.

בדיוק לפני שנה פתחתי את הבלוג,
שנה שלמה של למידה והבנה, 
שנה שלמה של שיתוף בתחומים שונים בחיי.
התחלתי בעיצוב הבית, המשכתי לעיצוב הנפש,
וגם פוסטים על עיצוב הגוף עם מתכונים
פשוטים וטיפים לריצה- במאה ימים לעצמי -
לצאת מאזור הנוחות - כמובן שאתם מוזמנים להיצטרף אלי ... 

קינוח קיצי וקל כנסו למאה ימים לעצמי -
המתכון בפנים 



גרנולה ביתית עם פירות יער
למתכון כנסו לפוסט שלח לי שקט בקופסא 

הפוסטים מגוונים וכתובים מהלב.  
משהו מדליק אותי ואז אני קופצת ואומרת לעצמי
"זה בדיוק מתאים לבלוג", יש לי כל כך הרבה מחשבות בראש 
שאני רוצה לשתף אתכם, אבל גם מרגישה שלכבוד ציון שנה לבלוג אני רוצה 
לעשות קצת סדר בשבילכם.
אחד הדברים שחושבים לי זה לרכז את הפוסטים עם טיפים בעיצוב פנים.

המטבח אצלנו בבית -
לעוד תמונות כנסו ללינק - איך נראה הבית שלנו מבפנים
צילום דודי ארדון 

הרבה פעמיים לקוחות שואלים אותי על עיצוב ותכנון מטבחים 
ואז אני מפנה אותם לפוסט הראשון מטבח הוא לב הבית  שגם מסביר על התהליך 
שלי עם עצמי וה"קפיצה למים" ופתיחת הבלוג.
אך יש בו גם טיפים טובים למי שמשפץ או בונה 
ואשמח לשמוע אם למדתם משהו חדש. 

מטבח בצורת האות ח'
מתוך פרויקט עיצוב פנים שלי ביובלים
צילום ענבל כיבירי


תחום נוסף בעיצוב הבית שכתבתי עליו הוא חדר השינה. 
הרבה פעמיים אנשים פחות מתייחסים עליו
אבל לדעתי הוא ממש חשוב, לשינה טובה,
לזוגיות ורגיעה מהיום העמוס. 

חדר שינה מתוך פרויקט עיצוב פנים שלי ביובלים.
צילום ענבל כבירי.

נושא נוסף בעיצוב פנים שמשפיע מאוד על חלל הבית 
הוא יחידות פתוחות ומדפים.
כתבתי על כך כאן, עניין אותי לדעת מה דעתכם על מדפים פתוחים ?...

בית ברמות השבים- אדריכלות ועיצוב פנים -
 אדר' ערן בינדרמן ואדר' רמה דותן.
סטיילינג מיכל אגם - מדפים פתוחים, חגיגת עיצוב בשבילי
צילום עודד סמדר 
כתבתי גם על פינות עבודה ואיך ניתן לשדרג ולעשות קניות באיקאה, 
אז קחו דף ועט וקבלו טיפים לרכישה מאורגנת בחנות כל כך גדולה 
ומלאת שפע. 

פינת עבודה מתוך פרויקט ברשפון
אדריכלים ערן בינדרמן ורמה דותן.
עיצוב והלבשת פינת עבודה מיכל אגם
צילום זאב ביץ'

כמובן שיש עוד אזורים בבית שאני מבטיחה לכתוב עליהם
אתם ממש מוזמנים לעקוב בבלוג ואפשרי גם דרך האתר.

וכמו שהבטחתי לרגל חגיגות השנה של הבלוג 
הרצאה במתנה ממני- עיצוב בהשראת חמשת החושים, 
מוזמנים לפנות אלי 

ספרו לי איזה נושאים מענינים אתכם ואענה לכם 
שלכם מיכל 

4 תגובות:

  1. הבלוג, כמו העיצוב שלך, נקי, מאיר ואיכותי... מעוררת השראה!

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה מחמאה מרגשת ! תודה לך הכי משמח לקרוא ולהמשיך לכתוב, איזה כיף שהיית שם שזה קרה (:

      מחק
  2. יש לי שלוש מילים בשבילך :
    איזה
    פוסט
    מקסים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק