יום רביעי, 8 ביוני 2016

שלח לי שקט בקופסא- החג הלבן -

לפעמיים אני מרגישה שהייתי רוצה שכל השנה יהיה חג שבועות.
חג שאני אישית מאוד אוהבת מכל מיני סיבות.
הראשונה שאחד הצבעים האהובים עלי הוא לבן, אוהבת אותו בעיצוב הבית כרקע,
בשילוב עם צבעוניות או רק עם עצמו.


עיצוב מיכל אגם
צילום ענבל כבירי



אוהבת אותו בביגוד ובאופן כללי לבן נותן לי רגיעה.

יש רגעים בחיים שאני מרגישה שהייתי רוצה להיות במצב של רגיעה מכל המדיה והבלגן,
הלבן מחזיר אותי לשם.

האמת שאין לנו טלוויזיה בבית, רק מסך עם חיבור למחשב, נכון שזה לא ניתוק מוחלט אבל זה
בהחלט נותן את האפשרות לבחור, מה לראות ומתי וכמובן ללא פירסומות.

לאחרונה הייתי בהרצאה של שירה גנני מאבן נייר ומספרים שדיברה על השלם ולא המושלם.
היא דיברה על המקום של היצירה והלמידה ממנה ללא הסתכלות סביבתית אלה פנימית.
זאת סוגיה שעוברת על הרבה מעצבות וחובבי עיצוב שרוצים ליצור ומפחדים שלא יצא מושלם
או שלא יצא יחודי ויראה כמו ההעתקה.

יש משהו בעידן המודרני שמאוד חושף אותנו להמון שדרים ומלל, מאוד צריך לדעת לסנן את הרעש.
לי באופן אישי בגלל הפרעת קשב שלי הרבה פעמיים קשה לי לסנן את הרעש הזה.
היתה לי גם שיחה אישית עם שירי פלג חברתי שגם היא מעצבת שהזכירה לי את המקום שלי בתוך כל זה.
ושאלה קטנה אבל גדולה שלימדה אותי רחלי מס שלעליה כתבתי פה, זה מה את רוצה ? ואז לפעול בהתאם.
לפעמיים שרוצים משהו פשוט צריכים לשאול מה אנחנו רוצים ואז הדרך לשם יותר ברורה.

לאחר ההרצאה של שירה ושיחות שהיו לי עם שירי החלטתי לשתף אתכם בתהליך D.I.Y
בעקבות רעיון שראיתי בפינטרסט לקחתי תמונה ישנה שהיתה לי עוד שהילדים היו קטנים.

עשה זאת בעצמך
עיצוב מיכל אגם
צילום ענבל כבירי

הפכתי אותה וחיברתי אליה בעזרת חוט תפירה (אפשר גם עם יורה סיכות ) חבל לבן (אפשר גם משהו יותר עדין)
וחיברתי אליו אטבים מוזהבים של  Gala ונעצים יפים שקיבלתי במתנה מיעל חברתי.
ותליתי תמונה ודף נייר עם אפשרות לכתוב רשימת קניות או כל רעיון אחר ויצרתי משהו אישי.
מוזמנים לנסות בבית ולשתף תמונה שעשיתם בעצמכם (:

עיצוב מיכל אגם
צילום ענבל כבירי 


כל הזמן בחיינו אנחנו עוברים תהליכים ולומדים ומתקדמים, אחד הדברים שעשיתי השנה שלא עשיתי בעבר
אלו הפקות צילום אישיות בשביל הבלוג  בשיתוף פעולה עם הצלמת ענבל כבירי.
לקראת חג השבועות ובהשראת האינסטגרם החלטתי לצלם פינות לבנות בביתי ,אומנם ביתי כבר צולם בעבר,
 מוזמנים לראות כאן.
אם נכנסתם לכתבה על הבית שלי פה למעלה אז תראו שחדר השינה משתנה כל הזמן בנגיעות.

עיצוב מיכל אגם
צילום ענבל כבירי


אבל כל צלם וכל זמן התמונות מקבלות  אופי אחר, בית הוא דבר דינמי, אז לכבוד פגישה עיסקית שהיתה לענבל
 ולי עם נועה סטרלינג החלטתי להכין ארוחת בוקר לבנה. רעיון חגיגי לחג אהוב במיוחד.
(בסוף הפגישה נדחתה והתקימה במועד אחר אבל ההשראה כבר היתה שם).
כמובן שהפגישה התקימה ויש לנו המון רעיונות להמשך אך זה בפוסט נפרד, שווה לעקוב אחרי
ההתפתחויות מבטיחה שיהיה מעניין.

גרנולה ביתית ולחמים וגבינות
עיצוב מיכל אגם
צילום ענבל כבירי

ארוחת בוקר טעימה ופשוטה
עיצוב מיכל אגם
צילום ענבל כבירי


אז למי שמכיר אותי לאפות זה ממש לא הקטע שלי אז החנות אהובה עלי זה נדב קינוחים ברמת ישי.
ולחמים וגבינות לכבוד שבועות זה הכי טעים ובנוסף כבר מזמן הבטחתי לכם מתכון לגרנולה ביתית
אז הנה הכמויות והתהליך (למזלי בן זוגי אוהב להכין ).
מצרכים-
חצי קילו שיבולת שועל
חצי כוס דבש מעט מים רתוחים כדי לדלל את הדבש
קינמון לפי הטעם ככף
2 כפות שמן לא חובה
אופן ההכנה לערבב את השיבולת שועל עם השמן לערבב.
להוסיף את הדבש שעורבב עם המים ולערבב
להוסיף קינמון ולערבב.
לשים בתנור שחומם מראש ל-140 מעלות.
לשים בתנור לחצי שעה וכל פעם שלמעלה מתייבש ומשחים לערבב.

עוגת גבינה פירורים של נדב קינוחים.
הכי אוהבת עוגות גבינה.
צילום ענבל כבירי
לאחרונה הייתי בהרצאה מאוד מעניינת של האדריכלית רחל סלע, ההרצאה היתה על הספר שלה
"בית בדמותך " בתחילת הספר יש לבחור מתוך מספר צילומים כחמש תמונות אשר משקפות את אישיותו של האדם,
בעזרת התמונות ניתן לעקוף את המודע ובספר ניתן הסבר על כל תמונה שנבחרה ומה היא מסמלת אצל האדם.
אני אישית עובדת הרבה עם האינטואציה ותחושות בטן ובעצם בעזרת התמונות קל להתחבר אל האדם
שיושב מולך ולקבל תמונה על מה חשוב לו שיהיה בביתו.


פינה עם כלים בהירים שיצרתי ותמונות
של הילדים שתלויות על קליפסים מתנה
מקסימה שקיבלתי מתנה.
עיצוב מיכל אגם
צילום ענבל כבירי
הספר מאוד  מעניין, עוד לא הספקתי לקרוא את כולו אך ההרצאה היתה מסקרנת והסבירה לי הרבה
בחירות שעשיתי בביתי הפרטי, ממליצה למי שבונה לקרוא את הספר בטוחה שייתן לו כלים לבחירות נכונות עברו.
יותר בפרוט כתבה לימור קלר ממליצה להיכנס ולקרוא כאן


מוזמנים לספר לי מה נותן לכם שקט? מה אתם אוהבים ברשת ומה פחות?
ושיהיה חג שבועות לבן רגוע ויפה.
שלכם מיכל



11 תגובות:

  1. מיכל יקירה, עכשיו אני אפילו יותר מצטערת שהפגישה שלנו נדחתה. אילו צילומים נהדרים. פוסט נהדר מלא בתובנות עיצוביות על לבן ואור והתפתחות וצמיחה! מחכה להמשך דרכנו יחד :-)

    השבמחק
  2. מיכל יקירה, עכשיו אני אפילו יותר מצטערת שהפגישה שלנו נדחתה. אילו צילומים נהדרים. פוסט נהדר מלא בתובנות עיצוביות על לבן ואור והתפתחות וצמיחה! מחכה להמשך דרכנו יחד :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה לך נועה, תמיד מענין לקרוא אותך, גם אני שמחה שנפגשנו ומחכה להמשך,חג שמח

      מחק
  3. אני בעד הפקות צילום נוספות כאלה... ואם כבר, אז מה זה המשטח הבטוני המשגע הזה במבט מלמעלה?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה (:בטח יהיו.ענבל כבירי חברה וצלמת מוכשרת.. גם היו בעבר..., יום העצמאות, חנוכה,שקדיות, מוזמנת להציץ
      הבטון הזה ,זה אריח גרניט פורצלן מהריצוף שלנו בבית, שיפצנו שולחן ישן שהיה בצבע דובדבן עם אבן צהובה
      צבעתי לאפור ובעלי החליף לריצוף שלנו ...

      מחק
  4. תודה רבה לך, כבוד לקבל כזו תגובה! חג שמח לך הדס יקרה

    השבמחק
  5. איזה חמודים יצאו הקליפסים!! איפה המקלות (המרחיקים)? שיהיה כל יום חגיגי, עם לובן שקט ונעים. פוסט משגע..כרגיל!!

    השבמחק
  6. תודה רבה יעלי וחג שמח לך, מתנה נהדרת ! מענין איזה מקלות מרחיקים ? כל קליפס בעומק אחר . שלושה עומקים ... פספסתי משהו ? וגם נעצים שהשתמשתי לתמונה שעשיתי . נהנת כל יום מהמתנה

    השבמחק
  7. פוסט מקסים ותמונות משגעות, ים של אווירה ורגש. שמחה לקחת חלק בפוסט אבל הכי שמחה להפרות ולעודד זו את זו.
    שיישאר תמיד רגוע, נעים ומעורר השראה. אמן.

    השבמחק
  8. תודה רבה לך יקרה , באמת שתמיד נפרה ונעודד אחת את השניה . חיבוק גדול לך אהובה

    השבמחק