יום ראשון, 24 בספטמבר 2017

התחלה של שנה חדשה

החג הזה החלטנו במשפחה של יזהר שנחגוג אחרת. הפעם בים. 
חול מים שקט וארוחת חג באוהל. האמת כל עניין הארגון היה מורכב לי, 
במיוחד שיזהר היה תשעה ימים לפני בחו״ל מהעבודה, אבל החלטתי שאני זורמת ואורזת. 

חופש


נכנסים לאווירה

האוהל המשפחתי

האמת היה משתלם, ממש חו״ל, מעט אנשים בחוף, מים צלולים, ארוחת חג טעימה שכולנו הכנו 
(טוב לא ממש אני, יותר יזהר) יין טוב, חברה טובה, באמת שהיה משובח. 

ממש ליד האוהל 

ריצת בוקר

באמצע הריצה 

קמתי בבוקר מוקדם לריצת בוקר ואחרי זה נהנו בעיקר מהמים והביחד, 
חזרנו אחר הצהרים כמובן לארגונים אבל הרגשתי שקצת יצאנו מהיום יום 
לחוויה קצת אחרת והילדים מאוד נהננו.

אופק ומירן

גוני 

אופק


כמובן שחזרנו שאלו: מה עושים היום (: ? טוב להם אין מכונות כביסה וסידורים על הראש. 
אין ספק שעם ילדים הכי קל להיות בפעילות בחוץ, לפחות ככה זה אצלנו... 



התמונות של רוני האחיינית שלי, גרמו לי לרצות לכתוב, 
ובעיקר להזכיר לכולנו שאפשר קצת לצאת מהדברים הקבועים.
הרבה זמן לא כתבתי, עברתי תקופה לא פשוטה עבורי, פיזית ונפשית 
והרגשתי שאני לא מסוגלת לכתוב שאני לא כנה. 
אז מקוה שהחיים חוזרים למסלולם ואני חוזרת לכתוב לאט לאט...

שנדע להסתכל אל האופק 

לחייך ולראות את הגוונים השונים

ושהמים יגרמו לנו לשמחה וכוח. 


מאחלת לכולנו שנה טובה עם התחלות חדשות ומחשבה קצת שונה, המון בריאות, 
שמחה ובעיקר להסתכל על הדברים הטובים. 
כתבו לי, איך אתם בוחרים לצאת מהשגרה השנה? 

תמיד שמחה לקרוא אתכם,
שלכם מיכל 

5 תגובות:

  1. מיכל,
    כמה שאני מבינה אותך.וכנראה לא תמיד צריך לכתוב, אלא רק כשזה מרגיש מתאים.
    החגיגה שלכם נראית נפלא.בטוחה שהיה שמח.
    שתהיה לך שנה מופלאה במיוחד, מלאה בהפתעות מרגשות.
    מחכה לך כאן.

    השבמחק
  2. מיכלי היקרה. מקווה שזה שאת כאן את אחרי הדברים הלא נעימים. אני מאד נזדהה איתך בנושא הזה. גם לי קשה לכתוב ולשתף וכו, כשאני בתקופה לא ממש טובה וגם לי היתה תק' כזו בזמן האחרון. מן סוף שנה קשה כזה. אז אם את פה, אני שמחה. אני חושבת שחגגתם נפלא. יצאתם מהשגרה וזה ככ כיף. אני מאד מתגעגעת לכזו חגיגה- מול הים, מול השקט של הגלים. כבר שנים שלא הייתי ככה מול הים ובא לי. בכלל אני כבר סובלת מהמזגן, מבית הכלא של הקיץ הזה. זקוקה לאויר של הסתיו ואפילו לגשם של החורף. אני יודעת שהם יבואו. שתהייה שנה טובה, מבורכת, יצירתית ושתוכלי לכתוב כאן הרבה <3

    השבמחק
    תשובות
    1. ציפי יקרה, תודה לך ומרגישה אותך, קראתי וראיתי חלק מהקשיים שעברת, מאחלת לך ולמשפחתך בריאות חזקה, שתמיד תיהיה לך ההשראה לכתוב ושתהיי ממנה, שנה טובה והרבה שמחה. תודה שאת כאן איתי , נשיקות

      מחק
  3. אהובה שלי, האמת אני מתגעגעת ורק מלקרוא את התגובה אני כמעט בוכה ... תודה לך מתוקה מחכה להיפגש בקרוב, ושנה טובה של התחלות חדשות עם הרבה הפתעות ושיגלו את הקסם שלך שם, הוא חסר לי כאן

    השבמחק
  4. מקווה שהסנפת קצת בריאות מהים והמשפחה. מאחלת לך שנה של בריאות ושלווה.

    השבמחק