יום שישי, 2 בפברואר 2018

חורף ומחשבות של יום הולדת

האדם מתכנן תכניות ואלוהים צוחק...
כל הזמן המשפט הזה יושב לי בראש.
אמא שלי ואני אומרות אותו הרבה
אבל בגרמנית זה גם מתחרז-
Man plant und Gut lacht





לפני כמה זמן קבענו ,רונית ואני, לקפה ועוגה
וכמו בשנה שעברה שצילמנו פוסט לטו' בשבט,
(שזהו גם חודש יום הולדת שלה ושלי)
החלטנו לצלם שוב כלים חדשים של רונית
ואת האהבה המשותפת שלנו לטבע, חברות
והחיים בפרטים הקטנים והיפים שנותנים לנו
איזון ורוגע.




אז תוכניות לחוד ומציאות לחוד, עבר על משפחתי ועלי
חודש קשה ביותר. חמי נפטר לפני פחות משבועיים,
אז אין פלא שהמילים לא יוצאות לי ורוב הזמן המחשבות
מעורערות. אבל וזה האבל הגדול, עם הרבה עצב וצער
אנחנו ממשיכים הלאה,
ואני ומאמינה שגם משפחתי בוחרת בחיים,
והסתכלות על מה שיש.




אז בפוסט הזה אני בוחרת להסתכל על הדברים
החשובים, על המשפחה ועל החברות ורונית היא
חברת נפש שמלווה אותי בחיי היום יום וגם חברה לעבודה
וגם העבודה היא חלק מחזק בכל התהליכים שעוברים
עלי בחיים.




מזל שיש לי את רונית שהזמינה אותי לבוקר של
יופי, קפה ועוגה וההנאות הקטנות של החיים,
ומקבלת אותי גם שאני עם חצי ראש כאן ומחשבות מרחפות.
אנחנו יודעות ללוות אחת את השנייה בהתפתחות של העסק
ומאחלת לנו המשך יצירה כל שנה ושנה.




ולכבוד היום ההולדת שלנו ולכל חברותי שנולדו בפברואר,
אני מאחלת בריאות נפשית ופיזית,
יצירה, אהבה, שמחה ורעות.
שלכן מיכל

מוזמנים לאינסטגרם של רונית מינסטר מוגל
וגם לשלי אם עוד לא הכרתם
michal_agam_elison



16 תגובות:

  1. פוסט מקסים, שילוב של כאב ואופטימיות.
    תנחומיי על האובדן שחווית ותודה על התזכורת לגבי הדברים הקטנים והמשמחים.
    וגם תודה על האיחול,גם אני ילידת פברואר :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה לך שמחה שאהבת, כן ממש כך כאב ואופטימיות, כל כך החיים...
      ושמחה לאחל גם לך שמחה אהבה יצירה ובריאות

      מחק
  2. פוסט נהדר של חזרה לחיוך ולחיים התמונות שלך מלאות אופטימיות! חודש הולדת שמח!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה כיף לקבל ברכות חודש שלם (: ושמחה שאהבת את הפוסט והעביר את מה שרצינו

      מחק
  3. פוסט מלא רגש ואסטתיקה שמשקף במדויק את הרצון לחזור לחיים "פשוטים" "רגילים", והתמונות משקפות את האוירה במדויק.

    השבמחק
  4. מיכלי יופי של תמונות!
    לחיי הרגעים הקטנים והמנחמים האלו עם חברה קרובה.

    השבמחק
  5. מיכל, משתתפת בצערכם מכל הלב.
    טוב שאת משתפת פה, ומתנחמת ביופי שמקיף איתך מסביב.
    מאחלת לך חודש יומולדת רגוע, שמח ומואר

    השבמחק
    תשובות
    1. אין ספק שהבלוג נותן כוח ברגעים קשים וגם ביום יום,
      תודה לך שאת כאן ועל הברכות

      מחק
  6. מיכל, מרגש לראות איך עם כל הכאב העצום את בוחרת להתחבר מחדש לאט לאט לכל העוגנים שיש בחייך. התמונות נהדרות ואת צודקת שחברה טובה היא באמת מתנה לחיים. חיבוק וברכות ליום ההולדת שלך

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה ותודה שהזכרת לי את הבחירה בעוגנים הנכונים והטובים כי כמובן יש רגעים ששוכחים ... תודה על הברכות גם

      מחק
  7. מיכל, מצטערת שלא יכולתי להיות איתך בתקופה הזו. אבל מחכה לך כאן, כשתהיי מוכנה.
    התמונות בפוסט נפלאות! ואין ספק שהחיבור עם רונית רבת הכישרונות הוא win win.

    השבמחק
    תשובות
    1. היית איתי טלפונית ובליבך וזה גם הרבה , מקוה שאמצא את הזמן והיכולת לבוא בהחלט מחכה להיפגש,
      שמחה שאהבת את התמונות, הוזכרת גם לא מעט בעניין שצילמנו בעבר איתך והיה כל כך כיף

      מחק
  8. יקירה שלי, טוב שיש לנו את הבלוג בו אפשר לתת ביטוי גם לדברים הטובים וגם למה שקשה וכואב. התמונות נפלאות, הצלחתן ליצור אווירה חמה, נעימה ומחבקת, נראה לי שזה באמת בדיוק מה שהיית צריכה. כאן בשבילך, תמיד

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה לך אהובה על המילים המנחמות, בהחלט מזל שיש את הבלוג וגם את היופי מסביב שעוזר בימים קשים, מקוה שנפגש בקרוב לקפה, נשיקות בנתיים

      מחק
  9. פוסט מרגש וכל כך אמיתי.
    אהבתי כל מילה וכל תמונה. כיף שיש חברות אמת שיודעות להכיל אותנו בכל מצב.ועל אחת כמה וכמה ששתיכן יוצרות ויצירתיות ומשתפות זו את זו בתהליכים שאתן חוות.
    אוהבת !
    נשיקות.

    השבמחק