יום שלישי, 17 בנובמבר 2015

חג החנוכה - להסתכל אל האור


חג החנוכה - חג האור - פוסט 1

סטיילינג מיכל אגם אליסון. כלים רונית מינסטר מוגל. צילום ענבל כבירי.

בשנים האחרונות אני מוצאת את עצמי נמשכת לאנשים שהולכים עם הלב ועושים שינוי מקצועי באמצע החיים,
עם הרבה אומץ ואהבה לתחום שהם אוהבים, גם אם בהתחלה לא למדו אותו ״כי זה לא מקצוע״ (:

כל פעם שאני שומעת על שינוי מקצועי זה מדליק ומסקרן אותי . 

ככה בדיוק התחיל הרומן שלי עם ענבל כבירי הכרנו ממש לפני כמה חודשים. 
ענבל בחורה עדינה ושקטה ויש בתכונה הזו משהו שאותי תמיד מושך
(כך הכרתי גם את בעלי (: ) 
להכיר את האדם, לשמוע אותו ובמקרה של ענבל לראות מנקודת מבטו את העולם שלו. 
ענבל היא צלמת שרק בשנים האחרונות החליטה ללכת עם הלב שלה
וללמוד ולהתעסק בתחום העיצוב והצילום שמשך אותה אליו עוד לפני שלמדה עריכת דין .



בימים אלו מתמקדת בשנוי שלקחה על עצמה אחרי לידת בנה הראשון.
לדבריה, אחרי הלידה הרגישה צורך בשינוי ולאחר שאזרה אומץ לעסוק במקצוע שמביא פחות נחת להורים,
היא החליטה ללמוד צילום בצורה מקצועית בסטודיו גברא בתל אביב.
היום ענבל כבר עם ילד שני וממשיכה לפתח את הקריירה החדשה שהיא אוהבת ומביאה לה סיפוק רב.
מוזמנים להיכנס לאתר שלה www.inbalcabiri.com
                                       
צילום ענבל כבירי. תכנון ועיצוב מיכל אגם אליסון .ביצוע מטבחי רגבה
מאוד מענין אותי להכיר נשים שעושות את הדברים שהם מיצרות מתוך אהבה ולמידה. 

אז החלטנו לעשות שיתוף פעולה לכבוד חג האור, נכנסתי למטבח שעיצבתי
ותכננתי לפני כמה שנים עם האדריכלית גלית סקוברובניק במטבחי רגבה.
מי שבונה או משפץ מוזמן לקרוא על תכנון נכון של מטבח
בפוסט  מטבח הוא לב הבית.

מי שמכיר אותי יודע שאני מבשלת רק דברים קלים (: 
הפעם בחרתי מתכון שמכיל תפוחי אדמה שאחי ואני 
היינו מכינים עוד כשגרנו בוינה.

כמובן שדבר ראשון שעלה לי בהקשר לחג היו לביבות 
ומשום שאני לא מטגנת אז המתכון שלי יהיה קצת שונה 
ממה שאנחנו רגילים בחג וכמובן עם תוספת סלט בצד
בפוסט הזה נתחיל בסלט עלים עם תוספות, 
הפוסט הבא יהיה תבשיל תפוחי אדמה עם תרד. 

המתכונים יהיו לפי מספר נרות חנוכה


התחלנו עם הסלט והתוספות -נר ראשון של חנוכה

בשבילי זאת חוויה אחרת וכייפית, אני עוסקת שנים בתכנון ועיצוב בתים, 
אוהבת ועובדת בתחום הסטיילינג לבית, 
אך סטיילינג למזון הוא תחום חדש עבורי. 

כשחשבתי על חג החנוכה ישר עלה לי האור שהוא מביא עימו! ואם כבר אור אז בכלים יפים...
כמובן שפניתי לרונית מינסטר מוגל שמיצרת כלים באהבה רבה
והפורצלנים שלה מפיצים אור באופן שאני מאוד אוהבת.


החלטנו לקחת את שמונת הנרות בתהליך ההכנות, צירפנו חברות ונהננו מבוקר נשים.
תודה לגלית, רונית ומיכל לידר שהצטרפו אלינו.

נר שני של חנוכה- סלט עלי ביבי,רצועות גזר,פולי סויה  ושקדים
סלט עלי ביבי -
לקחנו חבילת עלי ביבי הוספנו רצועות גזר, פולי סויה, שקדים, רוקפור ועגבניות שרי.
רוטב מלימון ומעט שמן זית, מלח ופלפל.
מבחינת כמויות עבדתי עם היד והעין אבל אפשר לשים כף מכל מוצר.

נר שלישי- הוספנו רוקפור עגבניות שרי ולימון.

ההסתכלות אל האור גם בתהליך העצמה אישית וצמיחה מלוה אותי בחיי. 
זאת בחירה להסתכל אל האור במיוחד בימים לא פשוטים. 
בפוסט הקודם הבטחתי לעדכן אתכם לגבי מצבי הבריאותי, 
אני חוזרת לעצמי לאט לאט ומרגישה הרבה יותר טוב.


שני טיפים בהקשר לאור, אני ממליצה להוסיף נרות כתוספת לתאורה הקיימת 
ליצירת אווירה חמימה לבית.
בנוסף ישנם נרות שמפיצים גם ריח נעים 
(כדאי להשתמש בגופים סגורים עם נרות שמיועדים לכך בכדי שיהיה בטיחותי יותר).
דבר נוסף, הוספת גופי תאורה עומדים על הרצפה או כאלו שמונחים על שידה משמשים 
כתוספת אור לתאורה קיימת או כתאורת אווירה כשהם דולקים בפני עצמם.
לדוגמאות מוזמנים להיכנס לאתר שלי www.michalagam.co.il

  • כל גופי הנרות פה בפוסט של רונית משמשים כתאורה לבית כאהילים, 
  • מנסיוני נראים מעולה גם כגופי תאורה. 
  • עיצוב בהשראת חמשת החושים אז תהנו גם משיר אהוב, 
  • כנסו ללינק הבא  - אור גדול - אמיר דדון 

מקוה שנהנתם מהתמונות, הפוסט הבא ממש בקרוב - 
נר רביעי עד שמיני של חנוכה ותבשיל טעים.
שיהיה לכם חג אורות שמח ! לחיים ! 
שלכם מיכל אגם אליסון 

2 תגובות:

  1. אני אוהבת שינויים ומעריצה כל מי שמחליט להיות אמיץ ולעשות שינוי. מאוד אהבתי את הטיפ של להכניס אור באמצעות נרות... אין ספק שזה מוסיף אוירה רומנטית... הצילומים מקסימים!

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף לקרוא ,ממש שמחה שאהבת (: תודה לך יקרה

      מחק