יום ראשון, 23 באפריל 2023

הבית שלנו חדרי ילדים

אומנם לא כתבתי הרבה זמן אבל זכרתי שהבטחתי לכם עוד הצצה לחדרי הילדים שלנו עברו כמה צעצועים, צמחים, מוצרי איפור בחדרים והחדרים אף פעם לא נראים ככה אתם בטח שואלים למה הוא לא נראה ככה? כי בית זה מקום שחיים בו. וכמה שאני אוהבת סדר, עדין החיים מייצרים בלאגן. ולפני כל יום צילום אני מסדרת את הבית שאני מצלמת, אז גם פה סידרתי לפני יחד עם חברתי שירי שעזרה לי ביום צילומים ובכלל בחיים לעשות סדר במחשבות. כדי להאמין לי אשמח שתצטרפו לאינטגרם שלי מבטיחה לכם הצצות מהחיים עם הבלאגן והסדר ופתרונות עיצוב לגוף ונפש עם סדר וארגון שלכם מיכל. כל התמונות צולמו ע"י עודד סמדר.

2 תגובות:

  1. עיצוב מהמם בפשטותו! דיי דומה לחדרים של הילדים שלנו, למרות שלא מזמן הילדים ביקשו להתקין שלטי ניאון בחדרים. זה הוסיף הרבה אווירה והילדים מרוצים
    תודה על השיתוף!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה כן מכירה אצלי הבן הוסיף לדים מתחת ומעל המחשב וכבר יש שוב שינויים

      מחק