יום חמישי, 16 במאי 2019

מוזמנות אלי לסטודיו לבוקר של השראה וטיפים בעיצוב ב- 21.6.19

היי הרבה זמן לא כתבתי בבלוג,
והאמת שאני מתגעגעת אליכן,
ולכן החלטתי שבתקופה הקרובה אני פותחת
את הסטודיו לימים מיוחדים.
אני מזמינה אותך לשעתיים של השראה.

אני בכניסה לסטודיו 




לקחת פסק זמן מכל היום יום,
לקבל טיפים ורעיונות לעיצוב ביתך.
נשתה קפה ביחד ואספר לכם
על תהליכים ואיך לשדרג את המקום
החשוב לכן מכל.

הכלים של רונית מינסטר מוגל
בחנוכת הסטודיו 



אני מאוד מתרגשת, כי כל יוזמה
כזאת יוצרת לי פרפרים בבטן
מהתרגשות אבל באותה נשימה
גם פחד וחששות.
מקוה מאוד שתאהבי את הרעיון
ותצטרפי אלי.





המפגש הראשון יהיה ב- 21.6.19
בקיבוץ שריד בין השעות 10:00- 12:00
בעלות סימלית של 50 ש"ח.
יש צורך בהרשמה מראש ולכן מוזמנות לעשות העברה בביט
ולעדכן אותי שנרשמתן בטלפון 0523549554.
לעוד פרטים מוזמנים לכתוב לי במייל חוזר או לדבר איתי.
שלכם מיכל

- התמונות צילמו ע"י ענבר הלפרין בחנוכת הסטודיו. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה