יום שבת, 19 בינואר 2019

מפגש נטוורקינג ויין והשתתפות בפאנל בלוגרסטיות

לפני מספר שבועות פנתה אלי כנרת אייזנברג,
להשתתף בפאנל בלוגרסטיות בפני פורום הבנייה והנדל"ן
של מפגשי נטוורקינג ויין.
הקהילה הוקמה ע"י כנרת בשנת 2010.
מאוד התרגשתי מהפניה וכמובן ששמחתי לשתף על הדרך
שלי והרומן עם הבלוג והכתיבה בשלוש השנים האחרונות.
בשבילי זה ממש לא מובן מאליו לכתוב בלוג.
וזאת היתה הגשמת חלום מבחינתי להשתתף בפאנל.


כנרת ואני 


בתחילת הערב
עוד לא אדומה מהיין (: 

כילדה כתבתי עם המון שגיאות כתיב ועד היום אני כותבת בשגיאות
ומאוד בודקת את עצמי.
כתבתי על כך בפוסט הראשון שכתבתי בבלוג מוזמנים לקרוא כאן.
אך עם כל הקושי וסגנון הכתיבה שלי שהוא יום יומי,
החלטתי לפני מעל שלוש שנים לכתוב בלוג וזאת כדי לשתף
ולתת השראה ללקוחות שלי ולאנשים שמתעניינים בעיצוב ולייף סטייל.
הרצון שלי נבע מתוך רצון לחיבור עם אנשים וקולגות לתחום.
כעצמאי יש רצון וצורך להתחבר למעגלי כוח.


חברי הקבוצה בנטורקין ויין. 

לכן שכנרת פנתה אלי זה ריגש אותי
מפני שהבנתי שהבלוג נותן ערך לעשיה שלי
וגם עם יש ימים שאין כוח לכתוב (כן זה קורה (: )
יש מישהו שקורא ואכפת לו והקול שלי
והיצירה עוברת הלאה.
השיחה עם כנרת היתה ממלא וזורמת.

מפגשים חדשים 


המסר שלי בפאנל היה שכל אחד יכול לכתוב,
שלכל בעל עסק יש מה לתת בתחומו.
בהתחלה קצת הייתי לחוצה ממספר האנשים
אבל מהר מאוד נרגעתי והתעניינתי בשאלות שנשאלו
והרגשתי שאנשים נפתחים לעולם חדש.

תאורה ב"לחזות למטבח"

המפגשים של נטוורקינג ויין הם אחרים
האווירה קלילה (טוב כמובן שהיין מוסיף(: )
ויש חיבור טוב בין האנשים.

כוח נשי בנטטורקין ויין. 

מקום המפגש היה ב - "חזות למטבח"
שהוא מקום יפה ומעוצב בהאנגר גדול בקיבוץ השלושה.
חזות למטבח מייבאת מטבחי חוץ ומטבחים למסעדנות.

מטבחי חוץ ב"לחזות למטבח" 



בנוסף היה בופה משובח וכמו שסבתא שלי תמיד אמרה,
"אהבה באה מהבטן" (:

השף דביר



והתוצאה (: 

אין ספק שהחיבור בין אנשים יין ואוכל טוב
הוא חיבור מנצח.
נהנתי מאוד מהערב ומחכה לקרוא מחברי הקבוצה
ולהיפגש בהמשך.
אם אתם עצמאים בתחום הבניה מוזמנים להכנס לאתר כאן.
אשמח לקרוא ממכם
שלכם מיכל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה