יום רביעי, 31 באוקטובר 2018

המשמעות של הכתיבה בחיי

מאז שאני זוכרת את עצמי אני כותבת,
היו לי יומנים שהייתי שופכת בהם את
כל הבעיות שלי, השמחות ורגעים בחיים.
עד היום יש לי את היומנים אצלי.
כמובן מלאי שגיאות כתיב, גם היום קשה
לי עם כתיבה תיקנית, רק שהיום יש את
האפשרות לבדוק את עצמנו...

אני ביום צילום עם הצלמת ענבל כבירי




אחת הסיבות שעד גיל 40 לא כתבתי
בצורה מסודרת זה בגלל החשש לכתוב בשגיאות.
אבל למזלי לפני מעל לשנתיים הכרתי את יונית צוק
שזרקה אותי למים ובזכותה פתחתי את הבלוג,
על ההתחלה כתבתי בפוסט כאן.

שולחן העבודה שלי
כתיבה, השראה, עיצוב.
צילום ענבל כיבירי.
מוצרים uniiconstudio, SO sherman, GALA 


אחרי שנתיים של כתיבה הכרתי את איריס מור
במחוברות בעסקים וישר היה לי חיבור אליה.
אפשר לומר שהתאהבתי בה בזכות הכתיבה
תמיד להיות משורר היה רומנטי בעייני.
החיבור שלי למוזיקה הוא עוד מילדותי.

מפגש אצלי בסטודיו עם איריס מור
זהו סגרנו תאריך 19.11.18 

על מוזיקה ופסקול חיים כתבתי באחד
הפוסטים האהובים עלי מוזמנים לקרוא פה.
כשהחלטתי לפתוח את הסטודיו שלי הרגשתי
שהוא יהיה הבית של הבלוג והעשיה שלי.

אני אוהבת לשרבט ולצייר סקיצות.
בכתיבה אני כותבת כמעט רק על המחשב,
כי יש לי כתב מאוד לא ברור (כמעט כמו של רופא)
ובעיצוב הכי מתחברת לסקיצות ידניות. 

והחודש אני ממש שמחה להזמין אתכן לעולמינו.
ב- 19.11.18 ב- 20:00 נקיים סדנה אינטימית
אצלי בסטודיו בשריד אני ממש מחכה לפגוש אותכן,
עלות המפגש 260 ש"ח ומספר המקומות מוגבל,
מומזנות לכתוב לי בפרטי או לצלצל 0523549554.

למילים יש משמעות והרבה מקום בחיי,
פה בתמונה איורים של GALA
שמקשטים את הסטודיו
the journey is the destination 


אשתף אתכן גם שכשאני רוצה שמשהו יקרה
אני כותבת אותו ומודה על כך שכבר קרה,
זה מכוון אותי ונותן לי דרך לעשיה ובקשה
והוכרת תודה.

לפני מספר חודשים שהתחלנו רק לחשוב
על הרעיון של שיתוף פעולה,
וסוף סוף זה קורה
איריס תפסה אותי עם המחברת שלי 


גם אתן אוהבות לכתוב ועדין לא התחלתן?
ספרו לי על הכתיבה הראשונה שלכן,
מחכה לכן כאן בתגובות
שלכן מיכל 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה