יום שישי, 29 ביוני 2018

סטיילינג לצילומים עבור אדריכלים ומעצבי פנים.

בשנים האחרונות הוזמנתי ללוות מספר אדריכלים
לימי צילום.
אני מרגישה שלאחר עשור שאני מתעסקת בהלבשת הבית,
תחום הלבשת הבית תופס מקום חשוב בעיצוב הבתים
הדירות והעסקים.
כשפתחתי את העסק לפני 11 שנה קראתי לו "סטיילינג לבית"
באותה תקופה המושג הלבשת הבית לא היה מוכר כל כך בארץ.

האדריכלית סיון יתום, הצלמת אורית ארנון ואני
ביום צילומים לפרויקט של סיון.

סטיילינג לצילומים עבור האדריכלית סיון יתום.
סטיילינג מיכל אגם אליסון.
צילום אורית ארנון.

הרבה פעמיים שואלים אותי מה ההבדל בין
עיצוב פנים להלבשת הבית, על כך כתבתי פוסט
לפני די הרבה זמן ואתם מוזמנים להיכנס כאן.
בגדול הלבשת הבית לימי צילום כוללת בעיקר
את הוספת האביזרים המשלימים, ארגון וסידור החפצים
שנמצאים בדירה/בית/עסק.

תמיד בסוף יום צילומים רעבים אז יש מה לנשנש.
עיצוב פנים ליאת ארד ביתן
סטיילינג לצילום מיכל אגם אליסון
צילום הגר דופלט 


בעבר כבר שיתפתי בפרויקטים שליוותי ליום צילום
של מעצבת הפנים ליאת ארד ביתן ושל האדריכלית סיון יתום.
אני מסבירה שהלבשת הבית ליום צילום זה ממש
כמו להתלבש ולהתאפר לפני אירוע.
כך גם ביום צילום...

עיצוב פנים ליאת ארד ביתן
סטיילינג לצילום מיכל אגם אליסון 
צילום הגר דופלט 


כולנו חיים חלק מהזמן בבלגן (כן גם אני (:)
אבל כל כמה זמן מסדרים וזורקים דברים.
כך גם לפני יום צילום יש צורך בסדר ואירגון
ובנוסף יש מוצרים שמשדרגים צילומים
ולא תמיד הלקוח מעוניין בהם או יכול לרכוש אותם.
כגון כלים שבירים, פרחים וכו'.

הצצה ליום צילומים לאדריכלית הדס אספיס,
 תמונות מהאינסטגרם שלי,
מוזמנים לעקוב אחרי גם כאן 


אני אישית לא מאמינה בלהביא משאית שלמה ליום צילום.
מביאה רק מה שנכנס אלי לאוטו (:
האמת ליווי ליום צילומים הוא לא קל פיזית אבל האדרנלין
והשמחה מהתוצאה כל כך שווים את זה.

הרכב שלי בדרך ליום צילומים
של האדריכלית ומעצבת פנים הדס אספיס
והצלמת הגר דופלט. 
הצצה לסטיילינג לצילומים לאדריכלית הדס אספיס.
הפרחים במקום וגם שאר הציוד (:
צילום הגר דופלט

ארגון וסדר והוספת פריטים בהחלט יכולים לשדרג כל פרויקט.
לאחרונה הוספתי על כך גם הסבר באתר שלי ואתם מוזמנים לקרוא
כאן www.michalagam.co.il

צילום מתוך יום צילום לאדריכלית רות ארד.
לפעמים גם השמלה שלי  משתלבת (: 


מיידי פעם אשתף בפרויקטים שהייתי שותפה להם ביום הצילומים
ומבטיחה עיצובים יפים ומעניינים.
אשמח לקרוא מה אתם חושבים על המגמה שרואים
כיום בהלבשת הבית? האם אתם משנים חפצים מידי פעם? מעבירים הלאה?

אם אתם מרגישים שתרצו לשדרג את ביתכם מוזמנים להיפגש איתי לשעתיים ממוקדות
אשמח שתיצרו קשר 0523549554.
שלכם מיכל

5 תגובות:

  1. גם אני כמוך, מביאה לצילומים מה שנכנס לאוטו, אבל למזלי יש לי ג׳יפ��
    לגמרי נכון שקצת סדר, טאצ׳אפים ואקססוריז הופכים כל חלל ליפה ונעים.
    אחלה סטיילינג עשית והתמונות יפות ממש.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה (: שמחה לקרוא זאת ממך, יש לי רכב סטיישן, גם ככה מלא לסחוב 😀

      מחק
  2. אוהבת את הטאצ' שאת מוסיפה :) גם אנחנו לא נביא יותר ממה שנכנס ברכב. מסכימה איתך שזה לא פשוט פיזית אבל בהחלט שווה את התוצאה!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה כיף לקרוא ממכן במיוחד שאתן יודעות על מה אני מדברת, שמחה שאהבתן את הטא'ץ (:

      מחק
  3. מאד אוהבת את הנגיעות שלך ואת הטעם הטוב שלך. אני מרגישה שאצלי בבית ככל שאני יותר מדוייקת עם החפצים שלי כך הבית שלי נעים יותר וההרגשה בו טובה יותר. זו ממש הרגשה מידית כשנכנסים לבית. זו הגדולה של מעצב טוב ומלביש בתים מצויין. לך יש את זה😍

    השבמחק