יום חמישי, 3 באוגוסט 2017

טיול משפחתי לסלובניה וחנות עיצוב מומלצת

לקח לנו 12 שנה לאסוף את עצמנו כמשפחה שלמה
ולטוס לחו"ל כולנו ביחד.
יצא לי לטוס עם אמא שלי והבנות
ועם אחיותי ומשפחתי אבל עדין לא טסנו כל המשפחה.
האמת מעבר לעניין הכלכלי גם מאוד חששתי מנסיעה כזו.
תצחקו עלי אבל רק המחשבה על לארוז מזוודות גרמה לי
לא לרצות לטוס...





אבל זהו הגיעה שנת הבת מצוה של אופק והבת שלי ביקשה,
וגם אמא שלי כבר כמה שנים רוצה שנטוס כולנו ביחד
אז הפעם זרמנו...
ביום הראשון מזג האויר היה גשום אבל עדין נהננו מהנופים
ומהטבע, סלובניה מדינה כגודלה של ישראל רק שגרים בה
רק שני מליון איש, הטבע שמור ביותר ונקי שם כל כך,
פשוט לקנא...וללמוד...



סלובניה מקסימה עם אנשים נעימים מאוד,
נופים וטבע ירוק שלא נגמר ... הייתי צריכה להזכיר
לעצמי שקיץ ובחורף מאוד קר, כי כבר עלו בראשינו
שוב מחשבות לגור בחו"ל (:



כשמטיילים כמשפחה זה טיול אחר לגמרי 
ממה שאני ובן זוגי רגילים, יש צורך בפעילויות שונות ואטרציות רבות.
למזלנו חברים טסו שנה קודם ועזרו לנו לתכנן את המסלול.
אחת ההמלצות הטובות היה פארק החבלים שהילדים נהנו ממנו מאוד. 

החיים בגלויה, אמא שלי ומירן.

בתחילת הטיול טילנו באגם בלד, שאומנם יש שם יחסית 
הרבה תירות, אך עדין הוא יפיפה ומאוד נעים לשוט בו 
כמשפחה, בטוחה שגם כזוג (:


בהמשך הטיול נסענו לעמק הסוצ'ה שהוא אזור עם נופים יפים,
מימו של נהר הסוצ'ה בגוון טורקיז מהמם ולמרות מימו הקרים
הילדים נהנו מאוד.
יזהר טבל לשניה את רגליו ולא היה מסוגל יותר,
שהוא שאל את מירן אם לא קר לו, אז הוא ענה
"מאוד קר אבל אני משתדל" (:


אזור נוסף שהוא מאוד יפה, הוא לוגארסקה דולינה, שם התארחנו בבית כפרי,
אנחנו אוהבים להתארח בבתים של מקומיים כי כך נפגשים
עם אנשי המקום ולומדים את הסביבה ממבט אותנטי יותר.




אני מאוד שמחה שעשינו זאת כי עם כל העומס שבדבר,
זאת בהחלט חוויה מיוחדת במינה וזכינו לראות מקומות
מקסימים.
בגלל שחיינו בהו"ל הרבה שנים לא ידעתי אם אצליח
להנות מסלובניה כתיירים אבל בזכות מקומות פשוטים,
עם אנשים מקומיים התחושה היתה שאנחנו מכירים
את הארץ לא רק כתיירים וזה שימח אותי מאוד.



לסיכום כמובן אי אפשר בלי חנות עיצוב שאהבתי בעיר הבירה לובליאנה
ראיתי אותה ממש שהגענו למרכז העיר ופגשתי את בעלות המקום,
שפתחו את החנות ממש כמה שבועות לפני שהגענו,
כמובן שקניתי לי מזכרת צמידים שאהבתי,
שם החנות -OMIKA למי שמזדמן לאזור.
חייבת לציין שלאורך כל המדרחוב יש הרבה חנויות עיצוב
ממש יפות, הבנות ואני מאוד נהננו... בן זוגי ומירן בני קצת פחות (:


מאחלת לכם חופש נעים, שתפו אותי מה אתם
עושים בחופש? האם גם אתם חוששים מלארוז (:
תמיד שמחה לקרוא אתכם, שלכם מיכל.

4 תגובות:

  1. כייף ללוות אותך ואת המשפחה בטיול שלכם. תמונות מקסימות המתעדות חוויה נהדרת. לגבי הצמידים... עדה ועדינה מכינות כאלה ענקים. מתכננת ללמוד מהן

    השבמחק
  2. תודה רבה ענת (: כיף לקרוא, אשמח לראות את הצמידים שתעשי ....

    השבמחק
  3. מיכל היקרה אני מאד מבינה אותך. אנחנו לא נסענו מעולם לחול ביחד, בעיקר כי הילדים שלנו בריבים בלתי פוסקים. הכי קרוב לזה היו פעמיים שאבי טס איתם לחופשות סקי. האהבה לסקי הרגיעה אותם. לעומת זאת חוסר ודאות של טיול כמו שלכם היה גורם להם לריבים עזים�� שמחה שהצלחתם לנסוע ככה ולהימות. גם כיף שנסעתם עם אמא שלך, זה גרם לה בטח להרבה אושר. הראית מקומות יפייפיים שעושים חשק רב לטייל בהם. הטיולים שלי עד היום היו ככ עירוניים ונורא מתחשק לי שינוי כזה. בטיול הקרוב שלנו לאמסטרדם יהיה לנו חצי יום בחיטהורן וזו תהיה יציאה כיפית מהעיר. הייתי שמח לעוד תמונות מחנות העיצוב❣ ספש נפלא��

    השבמחק
    תשובות
    1. כן גם מהמריבות בניהם חששתי ולקחנו אוטו ענק עם תשעה מקומות ועדין היו ריבים איפה יושבים (: לגבי החנות לא צילמתי בכלל ... אבל אולי יש להן אתר ... לא בדקתי , יש לך סיבה לסוע , את תאהבי את השילוב של העיר שם והאזורים הירוקים

      מחק