יום שבת, 19 בדצמבר 2015

איך נראה הבית שלנו מבפנים?


בשנה האחרונה,השתתפתי בקורס יומי של הבלוגרסטית יונית צוק, וככה קפצתי למים והחלטתי לכתוב בלוג 
שמשקף את העיצובים שלי בבתיהם  של לקוחותיי, אהבתי לעיצוב וגם חיי היום יום שלי.
אני עוד לא יודעת לאן הבלוג הזה לוקח אותי (אני אותו), אבל כיף לי פה ואני זורמת.

במפגש של יונית נשאלו האנשים שהיו שם, מה מעניין אותם לקרוא בבלוג של האחר, אחת השאלות שזכורות לי הן - 
איך נראה הבית שלך ? ומה הקשר בין עיצוב לחיי היום יום שלך ?
אני זוכרת, שכאשר גרתי בפריז, אחד הדברים שאהבתי לעשות היה לנסוע במטרו ובתחנות שניתן היה, הסתכלתי
על הבתים מבפנים וראיתי איך אנשים חיים ומעצבים את ביתם.
יש משהו בחיי היום יום שמסקרן ומעניין אותי. כנראה גם אנשים נוספים. 
אז אני משתפת אתכם בביתי הפרטי, הוא לא תמיד משקף את העיצובים שלי, אבל הקו ברור, עיצוב בקווים נקיים, 
פריטים שמספרים סיפור ואפשרות להחליף ולשנות כל הזמן.
אני אישית לא משקיעה כרגע כספים רבים בבייתנו (יש לי ילדים צעירים ואני אוהבת שינויים) אז רוב הדברים
קיבלתי ולפני הרבה שנים אספתי ברחוב עם אחי האהוב (חלק מהציורים גם של אחי - עופר) ושיפצתי


צופה כלבתינו האהובה בסלון  - צילום לימור הרצוג אהרוני



חדר השינה שלנו -ארון חדר שינה מרגבה ושילוב חפצים שאספתי עם השנים
צילום למעלה: דודי ארדון . למטה לימור הרצוג אהרוני וענת חרמוני .



חדר השינה שלנו, כמו כל הבית, עובר שינוים כל הזמן, אבל הבסיס של העיצובים שלי כולל מעטפת שקטה וחפצים 
שאפשר להחליף בקלות, כמו כריות נוי ואביזרים בהם אני אוהבת לתת צבע.





המטבח שלנו - תכנון ועיצוב אני (: מבצעים רגבה .צילום דודי ארדון 

וקצת על עצמי - כשהייתי קטנה, רציתי להיות מפורסמת, אבל אף פעם לא שרתי יפה או רקדתי עם קואורדינציה.
מעולם לא הייתי גבוהה במיוחד או רזה מיידי (: איך אומרים - רגילה בת אדם.
אך החלום תמיד היה שם.
בלימודים היה לי מאוד קשה, אבל למזלי המורים אהבו אותי.
הייתה ונשארה לי  אהבה גדולה לאנשים, אנשים טובים ומיוחדים, לכל אחד יש את הייחוד שלו.

אהבה לאסתטיקה ועיצוב תמיד הייתה לי, ובגיל 12 בכסף הראשון שחסכתי, קניתי וילונות לחדר הרחצה בבייתנו.
נשמע מוזר אבל זה מה שעניין אותי .
כמובן גם בגדים ודברים יפים. אבל מה עושים עם זה (כשגדלים) ????

כריות צבעוניות של דנדו וגוונים שקטים כרקע. צילום לימור הרצוג אהרוני




אז נוסעים לחו"ל, עובדים באל על, לומדים שפות ועל הדרך מנסים גם ללמוד ארכיטקטורה באוניברסיטה הטכנית בוינה.
אבל זה גדול עלי! גם בשפה הגרמנית והמון תחומים טכניים ואני בן אדם של פרטים ואנשים.

למזלי שחזרתי לארץ, גיסתי סיפרה לי שאפשר ללמוד עיצוב מטבחים, סופר פרקטי ואחלה עבודה להמשך.
אחר כך למדתי עיצוב פנים בטכניון ומאז עברו כבר המון שנים.
היו הרבה אנשים טובים בדרך שגילו לי מה יש בי - ערן בינדרמן, דנה בנקי, לירון שייק ועוד חברות טובות ויקרות 
שיודעות מי הן ואני אומרת להן תודה בחיי היום יום.


אז למה אני מספרת לכם את זה ???
כי כל חלום יכול להפוך לאורך חיים, להגשמה של יעוד ולעשייה של מה שעושה לך טוב.  
אני עדיין לא מפורסמת, וזה גם לא מה שחשוב כרגע ואולי זה עוד יקרה.
אך היום שאני פוגשת חברה או אישה שבוחרת לעשות שינוי תעסוקתי, אני מעודדת ומשתפת איתה פעולה וזה עושה לי טוב, כי 
זה תמיד מזכיר לי את הילדה שבי שלא ידעה מה היא רוצה להיות "כשתהייה גדולה".




שירותי אורחים-התמונה הגובלן הראשון של אמא שלי .
מתנות מחברות ואריחים מאוירים של רוחמה שרון .צילום לימור הרצוג אהרוני .


חדר אמבטיה שמשמש את כולנו ולכן כיורים כפולים. צילום דודי ארדון .



ולמי של מכיר אותי - אני נשואה ליזהר ולנו שלושה ילדים: אופק גוני ומירן .
הרבה שנים רציתי בית משלנו, לפני שש שנים הצלחתי להגשים חלום ילדות שלי, בית פרטי, משפחה וכלב 
ועכשיו יש לנו גם חתולה (:
אולי לאנשים זה נראה מוזר אבל בשבילי זה הישג גדול.
כנראה לא סתם בחרתי בתחום שיש לו השפעה ישירה על חיי היום יום של האנשים שעבורם 
אני מעצבת את ביתם, יש בי אמונה שתכנון נכון ועיצוב שמתאים ללקוח משפיע עליו ישירות.


חדר ילדים וחלק מהסלון - תמיד חלק מהצעצועים גם בסלון
צילום - לימור הרצוג אהרוני 



אני מעצבת פנים כ-15 שנה ומתעסקת בתחום הסטיילינג כעשור .
אוהבת את העבודה שלי ואת היכולת להגשים לאנשים את החלום שלהם ולתת להם תחושה של בית,
אוהבת שיתופי פעולה והם עושים לי טוב ליצירתיות ולנשמה.

הבלוג שלי, הוא בלוג אישי שבו אני מספרת על עצמי, אהבתי לעיצוב ומשתפת אתכם באנשים יוצרים שאני 
מעריכה, כמו בפוסטים הקודמים שלי על - ענבל כבירי  ועל - תמר יוצרת המותג -boodo.

בעקבות השנה הלועזית החדשה שמתקרבת, עולות בי מחשבות לגבי השנה הבאה ומה אני מאחלת לעצמי -
אכתוב פה חלק מהדברים ואשמח לקרוא, מה אתם מאחלים לעצמכם לשנה החדשה ?.....

פרחים שעושים תמיד טוב בנשמה. צילום לימור הרצוג אהרוני . 


אני לעצמי:
1. בריאות פיזית ונפשית למשפחתי ולי והמון אושר.
2. להמשיך לעבוד ולהתפרנס בכבוד, ממה שאני הכי אוהבת, עם לקוחות מקסימים כמו שיש לי היום.
3. לעבוד גם בחו"ל בתחום העיצוב.
4. לכתוב את הבלוג הזה ושהקוראים שלי ייהנו ממנו.
5. הרבה שיתופי פעולה טובים עם אדריכלים מוכשרים.
6. להמשיך להרצות בפני קהל ולהנות מהזכות לתת השראה לעשייה.
7.שקט ושלווה בארצנו !
בטוח יש עוד אבל זה מה שעלה לי כרגע בראש (:

מאחלת לכם שנה טובה והרבה אומץ ויצירתיות .




25 תגובות:

  1. הרעיון לתת את הבית שלך הוא מצוין!גם אותי תמיד מסקרן לראות איך אנשים חיים,במיוחד אם יש להם בית ככ יפה...
    הפוסט מרגש,ישר מהלב,בדיוק את וכמו כל דבר שאת עושה.מאחלת לך שתגשימי את כל החלומות והרבה הרבה בריאות.
    לחיי התחלות חדשות!

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף לקרוא, שמחה שאהבת וגם לך המון הצלחה בהגשמת החלום - והמשך הצלחה
      נשיקות

      מחק
    2. ענבל מה את מאחלת לעצמך לשנה החדשה ?

      מחק
    3. קודם כל שכולם יהיו בריאים. אחר כך, התפתחות וצמיחה. משם אני מאמינה יבוא הרבה אושר.

      מחק
  2. הרעיון לתת את הבית שלך הוא מצוין!גם אותי תמיד מסקרן לראות איך אנשים חיים,במיוחד אם יש להם בית ככ יפה...
    הפוסט מרגש,ישר מהלב,בדיוק את וכמו כל דבר שאת עושה.מאחלת לך שתגשימי את כל החלומות והרבה הרבה בריאות.
    לחיי התחלות חדשות!

    השבמחק
    תשובות
    1. צודקת מאוד !! מאחלת לך את כל מה שביקשת לעצמך

      מחק
  3. כמה כיף שפתחת בפנינו לביתך ולנפשך. כיף לראות את העשייה שלך מנקודת המבט האישית שלך...

    השבמחק
    תשובות
    1. המון תודה שמחה שאהבת. תמיד שאני מראה תמונות של הבית שלי אני נזכרת בפוסט שלך ,שהיית מתנצלת על מה עוד לא גמור וכ'.
      גם לי יש נתיה כזו ומאז הפוסט שלך שחררתי את זה . זה שלנו וזהו . תודה לך

      מחק
    2. קרן בטוחה שיש לך בקשות לשנה החדשה ... תרשמי (: ואני מאחלת לידה טובה ושתהני מהזמן הזה

      מחק
  4. בעצם אנחנו לא באמת מכירות, אבל מהכתיבה שלך ניתן להתרשם כי את אישה כל כך מלאה ברגש וביכולות נתינה! אשרייך שאת עוסקת במה שאת אוהבת וזה מורגש בתוצאות (שאני דווקא מכירה) ולכן - אשרי לקוחותייך. מאחלת לך להגשים את כל משאלותייך.

    השבמחק
  5. אוו קרן תודה על התגובה, ממש מרגש ! באמת ... אומנם מכירות קצר אבל שמחה שאת נהנת מהתוצאות ואולי עוד נפגש שוב (:

    השבמחק
  6. פוסט מקסים ומפרגן. גם אני אהבתי בפריז להתיץ לבתים.... מאחלת שנה של איזון

    השבמחק
    תשובות
    1. המון תודה! שמחה שאהבת (: בהחלט לוקחת שנה של איזון זה מעולה ! גם לך !

      מחק
  7. מיכלי את פשוט נהדרת!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. יערה אשמח לקרוא מה את מאחלת לעצמך לשנה החדשה ?

      מחק
  8. מיכלי את פשוט נהדרת!!!

    השבמחק
  9. מתוקה שלי, מאחלת לך שנה נהדרת , כמוך!! את משהו, מה היינו עושים בלעדייך??

    השבמחק
    תשובות
    1. מתוקה את יעלי המון תודה (: כיף איתך, לעוד פרויקטים וחברות משותפת

      מחק
  10. מיכלי,
    וואו כמה דברים חדשים אני מגלה עלייך.
    צרפת? שלושה ילדים? אל על? ואני יכולה להמשיך...
    פוסט מעולה. משוגעת על פוסטים חושפניים שמראים את האדם מאחורי המסך והעבודה
    את אישה מדהימה, אמיצה, נפש נדירה וטובה
    מאחלת לעצמי ולעולם להכיר עוד נשים כמותך:)
    אוהבת אותך

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה תגובה מרגשת ! שמחה שאהבת . תמיד אני שואלת את עצמי את מי זה מענין (: ואז עונה שאם טוב לי לכתוב אז זה לא משנה , גם אם אחד אוהב זה טוב , שמחה כל כך שאהבת

      מחק
  11. מיכל, קראתי הכל מהר ובנשימה אחת, כנראה שרציתי לגמוע את הסיפור, שנכתב מתוך הלב והאמת שלך. ריגשת אותי
    מאוד. אני מאחלת לך את כל מה שביקשת לעצמך.
    אני מאחלת לעצמי ולקרובי חיים בריאים טובים שקטים ושלווים. ומרגישה שזכיתי שהכרתי אותך.

    השבמחק
  12. איזה תגובה מרגשת ! אני ממש נהנת לקרוא 😘❤️גם אני זכיתי לפגוש אותך ואת משהו מיוחד .
    מאחלת לך את כל מה שביקשת לעצמך ולנו עוד הרבה רגעים משותפים

    השבמחק
  13. שמחתי, נהנתי והיתרגשתי ממה שכתבת - מהמעריצה מס' 1

    השבמחק
    תשובות
    1. רק עכשיו רואה את התגובה ויש לי תחושה שאני יודעת מי את, אוהבת הרבה

      מחק