יום חמישי, 21 ביולי 2016

מאה ימים לעצמי- לצאת מאזור הנוחות 3

שיחת טלפון ממש קצרצרה של חברה אהובה
שהתקשרה רק להגיד לי שחשבה עלי בצעדה האחרונה שלה,
שמחה אותי וגרמה לי להמשיך לכתוב.
מאתגר להתחייב למאה ימים ... מאתגר לחשוב על שינויים קטנים
ואני (ובטח עוד כמה כמוני (: ) חוזרת לאזור הנוחות.
אז לא, החלטתי שלא ...

אוסף לבבות שלי, לא תכננתי ולאט לאט נעשו חברים (:



השבוע נסעתי במיוחד לפגוש את מירב בחולון.
ביקרתי במפעל שמיצר את המותג גליפס - יכולים לקרוא עליו בפוסט שכתבתי כאן.
ל"פני המאה ימים לעצמי" הייתי שואלת את עצמי "למה לסוע ? זה רחוק..."
אבל הפעם החלטתי שאני עושה קצת אחרת.
נהנתי מהמפגש, נהנתי לראות איך יצירה יוצאת אל האור.
נהנתי לפגוש ולשמוע את מירב שאני עוקבת אחריה כבר כמה זמן באינסטגרם.

מירב ואני במפעל גליפס 

אמא שלי אומרת - כל יום תכיר מקום חדש או אדם חדש.
יש במשפט הזה כל כך הרבה.
אז מה אתם עשיתם קצת אחרת השבוע? איזה צעד קטן ?

סטודיו גליפס מייצר תכשיטים,
רהיטים ומבחר פריטים מגוון והכל מברזל.
נהנתי מהסיור במפעל ובסטודיו.
צילום איקו פרנקו.


לפני שבוע הכנתי לי קינוח שאני עושה שנים אבל
החלטתי לשים עליו פירות יער וזה יצא ממש אחר,
וגם יפה (: חשוב לא ?



מעדן גבינה-

אז המתכון הוא כזה - ממש פשוט-
לוקחים חבילת פודינג אינסטנט וניל
מוסיפים 2 כוסות חלב - מערבבים
מחכים שיתקשה
מוסיפים חבילת גבינה לבנה 5 אחוז.
שמים במקרר או במקפיא
במקפיא יוצא כמו גלידה.
אחרי שהכל מתקשה הוספתי כוס פירות יער עם קצת חלב וכף סוכר
שטחנתי בבלנדר ידני.
שתפו אותי איך יצא לכם...

הוספתי כדי לגוון פירות יער לגרנולה הביתית שאת המתכון שלה כתבתי לכם בפוסט הזה.

גרנולה ביתית עם פירות יער ויוגורט.

ובנוסף זוכרים ששיתפתי אתכם כאן במתכון של תבשיל ירקות קליל לקיץ?
המלצתי גם על ספרי שמן ,אז הפעם צילמתי שתראו לאיזה ספריי התכוונתי ...

תבשיל ירקות עם ספרי שמן.
מלח ופלפל של סטודיו קאהן מוצרים מקסימים.


עוד דבר שעשיתי שינוי, הוא לגשת לאדם שאני מכירה ולספר לו על ההרצאה שלי.
באופי שלי אני מודה אני מתביישת לדבר על ההרצאה שלי.
נכון שפה בבלוג אני משתפת אתכם ... אבל זה בכתיבה....
אך פנים אל פנים אני חוששת להציע את ההרצאה שלי.

אז היינה משתפת אתכם בשינוי שלי ואשמח לשמוע מה מאתגר אתכם?

ואם תרצו הרצאה ביתית אצלכם בבית או בכל מקום אחר דברו איתי (:
עוד קצת פרטים על ההרצאה באתר שלי 


מחכה לתגובות פה למטה והמשך פעילות מהנה לכם, 
כל התמונות בפוסט כאן הם מהאינסטגרם שלי-
מוזמנים להצטרף אלי גם שם
שלכם מיכל 

3 תגובות:

  1. מיכלי. כיף לקרוא את הדברים שלך. את ההרצאה שלך שמעתי בבסיס רמת דוד שנה שעברה , והיה ממש מעולה. ממליצה בחום.

    השבמחק
  2. מיכלי. כיף לקרוא את הדברים שלך. את ההרצאה שלך שמעתי בבסיס רמת דוד שנה שעברה , והיה ממש מעולה. ממליצה בחום.

    השבמחק