יום שלישי, 12 ביולי 2016

מאה ימים לעצמי - לצאת מאזור הנוחות 2

לפני כשבועיים החלטתי לקחת יוזמה ולכתוב לעצמי במשך 100 ימים על שינויים קטנים ביום יום שלי.
המטרה לא חשובה אלא הדרך, כתבתי על כך בפוסט הקודם, הבטחתי לעדכן אתכם וממש מחכה
לשמוע אם חשבתם על כך? האם עשיתם שינוי? לא רק במחשבה למאה ימים, אלא במחשבה
היום יומית...

עבורי אני מתייחסת לשינויים בכל המישורים, עסקי, אישי, חברתי, לעשות דברים שבדרך כלל אני
לא עושה, כמו ללכת לים באמצע השבוע עם חברות, לנסוע לקמפינג ולישון באוהל בטבע.

ים עם צבעים שאני כל כך אוהבת,
עם חברות אהובות.



רגעים קטנים עם הרבה שלווה לנפש
שיחה טובה עם חברות 
הרבה פעמים אני במצב אוטומט, עובדת, מסדרת, מוציאה את הילדים ולא כל כך חושבת על זמן איכות לעצמי.
אז השבוע עשיתי את אותם הדברים אבל קצת אחרת. תחשבו על זה, מתי בפעם האחרונה לקחתם זמן לעצמכם?
לא טיול גדול לשבוע, אלא רק חצי יום חופש?

קמפינג בטבע, בלי לתכנן פשוט לצאת.
אומנם היה קשה למצוא מקום בשטח אבל בסוף מצאנו. 


לבשל לעצמי אוכל בריא וטעים, להשקיע בבישולים קלים שמתאימים לקיץ.
לרב אני מוצאת את עצמי מתעצלת לבשל רק לעצמי, אז החלטתי לא להתעצל (:

תבשיל קליל שלמדתי מחברתי שירי פלג

מתכון -
לטגן בצל עם ספרי שמן זית (אני קניתי ספרי למילוי שמן זית אצל עופרס ברמת ישי),
מוסיפים קוביות דלעת, קישואים ומרככים. אחר כך הוספתי פטריות.
לתיבול, כפית סילן וכפית צילי מתוק, מלח פלפל וקינמון אבל כל אחד יכול לתבל איך
שהוא אוהב, אני אישית אוהבת רטבים קצת מתוקים.


אומנם אני רצה שנים אבל תמיד צריך את הכוחות להרים את עצמך לצאת ולרוץ, הכי קל לשבת בכורסא (:
טיפ ממני, צאו לטיול רגלי גם אם רק לעשרים דקות ... לאט לאט תגדילו את הזמנים ויהיה לכם יותר קל לצאת
כי זאת תהיה חלק מהשגרה שלכם.

הטבע ואני 

לגבי ריצה, מי שמעוניין להתחיל לרוץ התחילו בעשר דקות הליכה, רוצו 2 דקות, לכו 3 דקות ואז שוב,
2 דקות ריצה ו-3 דקות הליכה (4 סטים כאלו), סיימו בעשר דקות הליכה...
מחכה לשמוע איך היה לכם.
מי שאף פעם לא רץ, צריך להתחיל בצעדים קטנים כמו תינוקות ... לאט לאט


שקיעה בסוף ריצה 
הריצה בשבילי היא שיגרת חיים והיא נותנת לי כוחות והרבה אנרגיה טובה,
בטוחה שגם הליכה יכולה לשפר מאוד את איכות החיים.
האם אתם עושים ספורט? איזה ספורט אתם אוהבים?
מחכה לקרוא מכם ובהצלחה...
וחוץ מזה עדיין יש הרצאה שלי במתנה לאחד מקוראי הבלוג שלי.
אז למה אתם מחכים? (:
שלכם מיכל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה