יום שישי, 3 בפברואר 2017

פוסט לטו' בשבט יום הולדת לחברותי ולי

כשהילדים שואלים אותי אם אני מאמינה באלוהים אני עונה ״אני מאמינה ביקום״ 
יש משהו שהוא גדול מאיתנו, יש דברים גם מעבר למה שקורה כאן ועכשיו 
וזה ברור לי שאנחנו ממש לא יודעים הכל. 


כלים וצילומים של רונית מינסטר מוגל
סטיילינג מיכל אגם אליסון 


לפני כמה חודשים פגשתי את תמרי, בזכות יונית צוק, הבלוג שלי והבלוג של תמרי. 
על תמרי כתבתי כאן  אבל אני מרגישה שאני חייבת לשתף אתכם בפוסט של תמרי שנקרא ״א-דוניא(העולם)״  
בכלל להכיר את תמרי והכתיבה שלה, זאת ממש חוויה. 

כלים וצילומים של רונית מינסטר מוגל
סטיילינג מיכל אגם אליסון 

בקרוב יש לי יום הולדת יחד עם האילנות. יחד עם הטבע והבריאה. 
יש דברים קטנים שהם כל כך גדולים שקורים לך באמצע החיים,
כמו המפגש עם רונית, שקרה במקרה במפגש נשים והמשיך כמפגש עבודה 
והפך לחברות אמת. אנחנו לא נפגשות כל הזמן אבל יש חיבור פשוט, עמוק, נעים וזורם. 
על רונית כתבת לכם כאן לפני מספר חודשים. 

כלים וצילומים של רונית מינסטר מוגל
סטיילינג מיכל אגם אליסון 

אנחנו נהנות ליצור ביחד ומבינות אחת את השניה גם בלי לדבר הרבה. 
כבר הרבה זמן אנחנו רוצות להיפגש ולצלם ביחד עם הכלים של רונית 
וסטיילינג שלי, לכבוד טו' בשבט ולרונית היה רעיון לייצר מנדלות. 
אני אוהבת לקרוא וישר בדקתי מה המשמעות של המילה מנדלה 
והמילה הראשונה שעלתה היא ״היקום״ . 
אני מאמינה שלא סתם פוגשים אדם, אנשים חשובים בחיים שלך, הם הכוח שלך. הם העוגן. 

כלים וצילומים של רונית מינסטר מוגל
סטיילינג מיכל אגם אליסון 

יש לי במהלך חיי כמה וכמה כאלו שהשפיעו עלי ושנגעו בי. 
אני מאמינה שהם יודעים מי הם, אני נוהגת לציין זאת כשאנחנו מדברים, 
יש אנשים שהם כבר לא חלק מהיום יום שלי אבל הם עדין חלק מחיי. 
המנדלה היא כמו החיים, הלב הוא המרכז וסביבו יש את הקשרים שמתחברים לך ללב, 
מעגלים מעגלים של חיים ואנשים. 
המנדלה מסמנת אין סוף, כמו שאני אומרת לבן שלי, יש לנו הרבה מקום בלב לאהוב. 


כלים וצילומים של רונית מינסטר מוגל
סטיילינג מיכל אגם אליסון 

טו' בשבט הוא החג שלי ושל סנדרה חברת ילדות שלי מגיל שנתיים שעד היום אנחנו חברות טובות
והיא עוזרת לי גם מבחינה מקצועית הרבה פעמיים ועכשיו שפגשתי את רונית אנחנו גם חוגגות ביחד.  
בשנה האחרונה גיליתי שגם תמרי נולדה בשבט ואני מרגישה שאנחנו מחוברות לאדמה 
וחיות גם באויר עם הרבה רגש. 
כנראה לא סתם היקום הפגיש בנינו. 

כלים וצילומים של רונית מינסטר מוגל
סטיילינג מיכל אגם אליסון 

ספרו לי מה היא חברות עוברכן ? 
שמחה שאתן כאן קוראות אותי, זה מאוד מרגש אותי תמיד.
יום הולדת הוא זמן טוב למחשבות וחיבור לאני שלך, לאהבות שלך. 
אצלי מפגש עם חברה טובה, יצירה ועבודה הם הדלק שלי להמשך, 
אני חוזרת עם הרבה אנרגיה למשפחה שלי. 
מאחלת לכם חג שמח 
ומרימה כוסית של מיץ אשכוליות לכבודכם (:
באהבה מיכל 

18 תגובות:

  1. מיכלי יקרה,
    אני מתחילה בעובדה שנולדנו בהפרש של יום אחד בלבד...את בתשיעי ואני בעשירי.
    אני מוצאת ביננו כל פעם מחדש המון קווים משותפים. ונכון שאנחנו לא מכירות הרבה זמן, אבל מהרגע הראשון שכתבת לי אז לפני הסדנה, נכנסת לי למקום הזה בלב ששומר על אנשים שאני אוהבת.
    תמיד אוהבת לקרוא אותך ואת כבר יודעת שאני מאמינה תמיד בייקום הזה שמחבר חיבורים ומפגיש אנשים ויוצר דברי חדשים. תודה רבה על המילים והפרגון אליי עם הפוסט שכתבתי על הייקום. מאוד שימחת אותי.
    המנדלה היא מיימד שהתעסקתי בו אולי פעם בחיי כשיצרתי אחת משלי. ממש מתהתחלה עם מחוגה. היא אמרה הרבה עליי באותה תקופה ואני שומרת אותה עד היום.
    אהבתי מאוד את ההקשר שעשית כאן דרך המיימד שלה והצורה העגולה והאינסופית שלה ואיך הכל מתקשר לתמונות המקסימות שהנחת כאן ולחברות שלך עם רונית. חיבורים נהדרים!
    אני תמיד אומרת לך ואגיד שוב, שמה שאת מרגישה זה מה שאת כותבת וזה היופי בבלוג שלך וגם בפוסט הזה.
    יש בך כתיבה כנה ומהבטן שלך בלי מסכות ובלי פילטרים.
    חברות אמת עבורי היא הכלה. מישהו שמכיל אותך בכל מצב צבירה. גם לקפה של כיף אבל גם לרגעים הרבה יותר עמוקים של החיים.
    רגעים שבאמת זקוקים לדלק להמשיך...ורק חבר טוב יכול לתת לך אותו.
    מאחלת לך חודש יום הולדת שמח ומכיל מלא אהבה וחברות!!




    השבמחק
    תשובות
    1. תמרי נפלאה, הכי מגיע לך שאשתף את הכתיבה שלך, מאוד מיוחדת מענינת ואני כבר מחכה לספר, תודה רבה לך על התגובה המרגשת, על הפירגון והעידוד, זה מאוד מחזק להמשיך לכתוב בדרך שלי, שמשקפת אותי. שמחה שהכרנו, מחכה למפגש הבא בטוחה שיהיה מעניין ומרגש. אוהבת מיכל

      מחק
    2. וכמה מדויקת כתבת על חברים, אני מאוד מסכימה

      מחק
  2. מיכלי, המילה שעולה לי לראש מהפוסט מהתמונות , מהכלים הנפלאים של רונית, מימך מרונית ומהחיבור ביינכם ,
    המילה זו עדינות הרי העדינות היא גם רגישות . העדינות בנפש , עדינות בכלי הפורצלן היפים מאד עם הסיומות הדקיקות והרגישות , עדינות ורגישות בתצלומים ועדינות בקשרי חברות.

    השבמחק
    תשובות
    1. מיכלי יקרה, ריגשת אותי במילותיך , המילה עדינות היא נפלאה בעייני וגם היא משקפת חברות בעייני, חברות היא דבר חזק ולפעמיים שברירי וכמו הפורצלן שהוא חומר חזק ובסיסי אבל יש צורך לשמור עליו ולפעמיים לדעת לשחרר שהמצבים משתנים. ואני מאוד מסכימה איתך על החיבור העדין בייני לרונית והעדינות, אני מרגישה ששתינו עדינות אך גם חזקות וחברות מחזקת להיות חזקים יותר בקושי. המון תודה לך על התגובה

      מחק
  3. "מאמינה ביקום" בדיוק גם מה שאני אומרת אם אני צריכה להסביר למישהו במה בדיוק אני מאמינה.או "ברוח הגדוה".
    מעניין שלאחרונה יצא לי לקרוא לא מעט על חברות (ולכתוב גם בעצמי) כנראה איזו אנרגיה כזאת ביקום.
    אהבתי את התמונות, עדינות כמו שירה.

    השבמחק
  4. שמחה שיש לנו עוד דברים משותפים, כנראה שחג אהבה, ימי הולדת , יום המשפחה הקרב, מזכירים לנו חברויות בלי שנשים לב , אצלי טו׳ בשבט הקפיץ את הפוסט שיצא פוסט על חברות. תודה לך על התגובה ואהבתי את ה״עדינות כמו שירה״ נהדרת ממש המשפט ומחמם את הלב

    השבמחק
  5. פוסט מקסים וחגיגי לטו בשבט. אני אוהבת את האסוציאציות שלך לגבי נושאים וכיצד חיברת בין טו בשבט, יום ההולדת שלך וחברות.

    השבמחק
  6. תודה רבה לך מיכלי, שמחה שאהבת ואני בהחלט חיה מאסוציאציות כמעט בכל תחום בחיי, המחשבות קופצות מהר(; ובסוף הכל מתחבר ... מה היא חברות בשבילך ?

    השבמחק
  7. מיכל, הפקה מקסימה! מתחשק ממש לראות עוד תמונות. יפות יפות ועדינות. יומולדת שמח בקרוב, לך לעצים וליקום (-:

    השבמחק
  8. המון תודה לכן, לא רציתי להעמיס (: שמחה שאהבתן את התמונות, ותודה על הברכות

    השבמחק
  9. מאד אהבתי את המנדלות הטבעיות שלך עם הכלים היפים. הציור האחרון שניסיתי לצייר היה מנדלה, ונכשלתי בגדול. יצא ממנו פרח גדול, כי הרגשתי שאני חייבת לצייר, אבל בבסיס היתה מנדלה :) חברויות זה משהו שזורם בעורקים. חברות וחברים טובות שלי נמצאים שם ואני רגועה. יכולה לדבר איתם פעם ב אבל הם תמיד שם. יש ימים שאין לי חשק לכלום גם לא לדבר עם אף אחד אבל הידיעה שהם שם עושה לי טוב וכנראה שזה תמיד הדדי.

    השבמחק
  10. ציפי אני כל כך יכולה להזדהות עם מה שכתבת, יש לי חברות ילדות שאנ לא רואה שנים (אחת חיה בלונדון) אנחנו לא נפגשות שנים אבל שנפגשות זה כאילו נפרדנו אתמול ... וגם אני כזאת שצריכה את השקט שלי אבל גם חברות טובות שנמצאות בלב

    השבמחק
  11. מיכל יקרה ואהובה,
    נהנתי כל כך לקרוא את הפוסט,
    הזכרת לי איך כל פעם שאני פוגשת דליה החיבור כמעט מיידי ❤❤❤ מזל טוב ושתמשיכי להעשיר את חיי.

    השבמחק
  12. רחלי אהובה גם אצלי החיבור אליך היה מיידי, תודה על הדיוק שלך והנתינה האישית, הארת את מחשבותי בהמון מובנים מאז שהכרנו

    השבמחק
  13. מקסיייים מה שכל אחת ממכן עשתה בניפרד - ומה שיצרתם ביחד. ממש מקסים

    השבמחק
  14. תודה רבה יעלי, איזה כיף שסוף סוף נפגשנו, היה מושלם !

    השבמחק