יום רביעי, 12 באוקטובר 2016

מאה ימים לעצמי- לצאת מאזור הנוחות- פוסט מסכם

מאה ימים לפני ראש השנה החלטתי לקחת על עצמי יוזמה ולאתגר את עצמי כל יום במשהו קטן.
החלטתי לקחת את האתגר בכל מיני תחומים, אכילה בריאה, טיולים, פגישות עבודה ואכן בעקבות 
ההחלטה שעשיתי, ביצעתי דברים קצת אחרת.
תוכלו לקרוא על המאה ימים בשישה פוסטים נפרדים, כאן לדוגמא הפוסט השני והפוסט והשלישי.
בכל פוסט לקחתי אתגרים אחרים.

מזג אויר סתוי, הטבע הוא השראה גדולה עבורי.
מוצאת את השקט והשלוה בריצה ביחד עם כלבתי פאני.

מאה הימים נגמרו והגיעה שנה חדשה, תקופה ארוכה זזתי מהפייסבוק והייתי בעיקר בשקט שלי.
אני חייבת לציין שתקופת החגים היא תקופה עמוסה ריגשית עבורי.
השנה בחרתי לקחת אותה ברגיעה עם משפחתי המצומצמת ולהנות מהביחד בסביבת המגורים שלנו.

במקום לטייל נשארנו קרוב לבית 

הבטחתי לעצמי שהשנה הקרובה נסע לחו"ל, אופק חוגגת בת מצוה וזאת סיבה טובה לצאת מאזור הנוחות
ולארגן נסיעה. אני מודה שבשבילי זה פרויקט, זה לא כמו בעבר שהיינו ללא ילדים, פשוט היינו ספונטנים.
הפעם אני מרגישה שיש צורך באירגון, מה שגורם לי להתאמץ וכן גם להלחץ יותר.

הרבה פעמיים אני מרגישה שקרוב לבית זה הכי טוב עבורי.

התחלת שנה היא תמיד זמן למחשבות, מה את רוצה לשנה הקרובה ?  מה עשית בשנה שחלפה ? מה התחדש ?

השנה היתה שנה מאוד משמעותית עבורי, גם בגלל ניתוח שעברתי, שחידד לי עוד יותר את הצורך בבריאות שלמה.
ובנוסף לכך הספקתי לעצב פרויקטים שונים ומגוונים ששימחו אותי מאוד.

השנה גם נפרדנו בצער רב מכלבתינו האהובה לאחר עשור וצירפנו למשפחה כלבה חדשה ואהובה.

יזהר ופאני בסלפי (: 

אני חושבת הרבה על השילוב של זוגיות, ילדים ועבודה בתקופתינו ואיך לנהל את הזמן שאוכל להנות משני העולמות.
זה בהחלט מאתגר. לומדת כל יום לותר על דבר מסויים בשביל להכניס לחיי דברים נוספים.
כשמירן נולד עזבתי את העבודה ברגבה גם בגלל שלא הייתי מסוגלת להיפרד ממנו ליומיים אחר הצהורים,
ונשארתי איתו מעל לשנה בבית. היום שהוא כבר בין 5.5 אני מצליחה לשחרר ולהיות מחוץ לבית
גם אחר הצהורים כשצריך. זה הרבה בזכות זימרן מאמנת אישית בתות וסדנה שלקחתי שנקראת לפרוס כנפים.


מירן ואני במנוחת בוקר של שבת 

הבנות ואני בדרך לטיול משפחתי 
השנה היתה לי גם הזכות לתת המלצות למתנות לכבוד ראש השנה בכתבה שהתפרסמה ב- mako living.
מתנות טובות זה תמיד כיף לקבל, גם ביום יום אתם מוזמנים להיכנס לכתבה של עופרי פז.
הפניה אלי שמחה אותי מאוד ונתנה לי תחושה שהבלוג יוצא החוצה מעבר למחשב הביתי שלי.
אני כל כך מאושרת על כל תגובה והזדהות עם הכתיבה שלי ואוהבת לקרוא את התגובות שלכם פה בבלוג.

הבנות התחילו לנהל אותי בצילומים
אבל מנהלות טובות (:
אני רוצה לאחל לכם הקוראים שלי שנה של הגשמה עצמית, בריאות שמחה ובעצם מה שאתם מאחלים לעצמכם.
כמובן שמחכה לקרוא מה אתם מאחלים לעצמכם לשנה הקרובה ? 
אני מאחלת לעצמי עמידה ביעדים שהיצבתי לעצמי עם איזון נפשי ופיזי וכמובן גם לסובבים אותי בריאות איתנה.
נפגש בשנה הקרובה פה בבלוג (:
שלכם מיכל  

9 תגובות:

  1. מיכל,
    את משתפת מאוד בכנות. אני בטוחה שתצליחי בכל הדברים שאת חוששת מהם, כי חשש הוא הרי לא מעצור מהעשייה. את כבר יצאת מאזור הנוחות שלך.
    ומה אני מאחלת לעצמי? בדיוק את מה שכבר איחלת: הגשמה עצמית, בריאות ושמחה. שתהיה שנה טובה ומלאה בכל אלה.

    השבמחק
  2. נעים להכיר, אהבתי את הכתיבה הכנה שלך, אשמח לראות מהעיצובים שלך! שנה טובה ובריאות

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה אורית, שמחה שהצטרפת אלי , מצורפת פוסט עם עיצובים שלי ובכלל משלבת פוסטים עם עיצובים שלי בבלוג אז תשארי איתי (:
      http://michalagam.blogspot.co.il/2016/08/blog-post_12.html
      והאתר www.michalagam.co.il שנה טובה לך

      מחק
  3. "לומדת כל יום לותר על דבר מסויים בשביל להכניס לחיי דברים נוספים...."
    מיכלי זה המשפט שלקחתי מהפוסט שלך.
    פוסט כנה ויפה, לומדת להכיר אותך כל פעם קצת בקצב שלך...ושלי...
    אוהבת את התמונות שיש בהן כל כך הרבה תום ומשפחה והן משדרות את הפשטות ורגעי האושר הקטנים בחיים שלנו.
    בטוחה שמכל מה שנפרדת השנה ונפרד ממך, יגיעו דברים חדשים וטובים!
    על משקל המשפט שלך...כל פרידה מפנה מקום למציאה חדשה...ולהתחלות חדשות.
    תמרי

    השבמחק
    תשובות
    1. תמרי, תודה רבה לך, אני מאוד נהנת לקרוא ולהבין שמה שיוצא מהלב מתקבל בצד השני, שמחה שלקחת משהו מהפוסט שילווה אותך ושנה טובה לך.

      מחק
  4. מיכל יקרה, האתגר שלך והפוסטים שלך, (בקיצור -את!!!) העניקו לי הרבה השראה. הרעיון של לצאת מאזור הנוחות, פשוט מצאתי את עצמי חושבת על זה יותר ויותר בין כל פוסט שכתבת על הנושא, וכך יצא שגם אני יוצאת מאזור הנוחות שלי, מתגמשת או מאתגרת את עצמי. לומדת דברים חדשים. מקבלת תובנות. צומחת קצת בכל פעם. אז תודה לך, תמשיכי לכתוב ולשתף, את עושה לנו טוב:)

    השבמחק
    תשובות
    1. ממש אבל ממש שמחתי לקרוא, אני מתרגשת שהפוסטים השפיעו עליך, מבטיחה להמשיך לכתוב (:

      מחק
  5. מיכל, את כותבת כלכך קריא ומזמין, והתמונות שלך יפיפיות
    נהניתי לקרוא על השנה שעברה עליך, ומאחלת לך שנה חדשה נפלאה.
    בהחלט מאמינה שאמשיך לעקוב אחר מעללייך... :)

    השבמחק
  6. כיף שהצטרפת אלי (: שמחה שאהבת את התמונות ומחכה להמשך הקריאה שלך, שנה טובה לך

    השבמחק