יום שישי, 27 בנובמבר 2015

עיצוב בהשראת חמשת החושים -boodo

חוש המישוש והראיה בפוסט הזה 
צילומים: אלעד גונן

בשנה האחרונה אני מרצה בהרצאות על עיצוב בהשראת חמשת החושים, כל פעם שעיצוב "תופס" אותי ומרגש אותי אני יודעת שהוא מקסים עבורי ועבור לקחותיי,
שזה אומר מבחינתי שאתם הקוראים שלי תדעו עליו ובהמשך ישלובו הפריטים באחד מהפרויקטים הבאים שלי כי אני מאמינה במוצר ובמה שהוא משדר. 
כשראיתי את התמונות של המותג  - נדלקתי boodo! ישר יצרתי קשר עם תמר ולאחר מכן ביררתי בשבילכם פרטים על המוצר שתוכלו להנות גם ולהתרשם. 
אני אוהבת לראות אנשים שהולכים עם החלום שלהם. 





תמר ברקע המקצועי שלה מעצבת טקסטיל ומוצר, למדה בשנקר תואר ראשון בעיצוב טקסטיל, ובטכניון תואר שני בעיצוב תעשייתי.
שני תחומים אלו מסקרנים ומאתגרים את המחשבה שלה מאז ילדותה.
עבדה במשך שנים רבות (17) בפיתוח ועיצוב מוצרי טקסטיל לתעשיה, עבור חברות שונות, חלקן גדולות וידועות וחלקן יזמויות בתחילת הדרך.







לדבריה לקראת גיל 40 התחלה לנוע באי נוחות בכסא ולחפש את הדבר הבא.
תמר תמיד חלמה שיהיה לה קו מוצרים משלה בו תוכל לתת דרור למחשבות היצירתיות שלה.
היא סימנה  לעצמה בלוח השנה את שבוע העיצוב במילאנו כיעד והתחלה לעבוד על הקולקציה.
היא פיתחה קו של שטיחים מלבד ומוצרי אחסון מלבד ומעור. בחרה לא להתפשר, ולעבוד עם החומרים האיכותיים ביותר.



שטיח מלבד 

"אני מרגישה נוח עם הידיעה שהשטיח שאני מייצרת ישרוד לאורך שנים רבות באותו מראה ובאותה איכות.
החלטתי להגביל את עצמי לעבודה עם חומר אחד בכל מוצר ועם טכנולוגיה אחת. במקרה הזה חיתוך. כלומר ללא חיבורי תפירה או שום אביזר נוסף.
סקרן אותי במיוחד לחקור את ההתנהגות של החומרים איתם בחרתי לעבוד במעבר מדו מימד לתלת מימד, רק עם חיבורים 'קרים'.
את שם המותג boodo בחרתי מתוך עולם של יצורים דמיוניים שהם חבריה הטובים של בתי הקטנה." תמר 



שטיח ומוצרים מלבד 




קולקציית אחסון  מלבד 


בשבוע שבו החלפה קידומת, לפני שנה וקצת, הצגה את הקולקציה הראשונה שלה בגלריה ברובע טורטונה, במסגרת שבוע העיצוב של מילאנו.

"זה היה אושר וסיפוק אדיר. התרגשתי לגלות שהמוצרים האלו, שעבדתי עליהם בסטודיו הקטן שלי בחיפה, יוצרים עניין ופידבקים מדהימים מאנשים בכל העולם.
מאז אני עובדת על קידום והעשרת הקולקציה, וכמובן מכירה והפצה של המוצרים בארץ ובעולם".תמר 



קערות מלבד 

בחודש פברואר הקרוב תתקיים תערוכת Ambiente בפרנקפורט שבגרמניה. זוהי התערוכה הגדולה והרצינית בעולם בתחום המוצרים לבית.
תמר נבחרה להציג במתחם Next המציג במקום של כבוד את מעצבי העתיד.

 אתם מוזמנים גם להכנס לאתר www.boodo.biz .

מקוה שנהנתם מהמוצרים אשמח לתגובות בבלוג 
שבת שלום לכם 

6 תגובות:

  1. עיצובים מדהימים תמר לא רק מעצבת מוכשרת בעלת קו ברור ואישי אלא גם אדם מקסים :) ברכות תמר על התערכוה הקרבה ובאה בגרמנית

    השבמחק
  2. תודה רבה לך, שמחה לקרוא ! בהצלחה רבה לתמר

    השבמחק
  3. המוצרים נראים נהדר. כל הכבוד לתמר על ההישגים וכמובן למיכל על הפוסט המקסים

    השבמחק